سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۱۲۳ سریال ترکی گودال | سریال گودال قسمت ۱۲۳ + عکس

داستان کامل قسمت ۱۲۳ سریال ترکی گودال Çukur به همراه جزئیات و خلاصه داستان سریال ترکی چوکور (گودال) قسمت ۱۲۳ را در این مطلب بخوانید. ساخت سریال گودال از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. این سریال در ۳ فصل پخش می شود. بر طبق آنچه برخی از رسانه های هنری ترکیه منتشر کرده اند. سریال گودال محصول Ay Yapim است که از شبکه شو تی وی و شبکه ماه تی وی به زبان فارسی پخش می شود. این سریال محصول سال ۲۰۱۷ کشور ترکیه است و در ژانر درام و اکشن ساخته شده است. از بازیگران شاخص این سریال می توان به آرای بولوت اینملی اشاره کرد که قبلا در سریال روزی روزگاری، نفوذی و حریم سلطان ایفای نقش کرده است.

قسمت ۱۲۳ سریال ترکی گودال
قسمت ۱۲۳ سریال ترکی گودال

خلاصه داستان قسمت ۱۲۳ سریال ترکی گودال

متین و کمال افغانی ها را دنبال کرده اند و منتظرند. از آن طرف هم ماحسون و افرادش کمین کرده اند. پسر قاضی به تنهایی و همراه بادیگاردهای زیادی وارد شهربازی می شود. کمال به یاماچ زنگ می زند و می گوید: «بچه تنهاست. یعنی قاضی تو خونه ست. » مدد به یاماچ پیشنهاد می دهد که از طریق کلبه وارد خانه شوند. یاماچ قبول نمی کند که آنها بروند چون ممکن است کشته شوند ماحسون و افرادش به افغان ها حمله می کنند و ماحسون سراغ پسر قاضی می رود. یکی از افغان ها پسر را با خود به کلبه وحشت می برد و پنهان می شود اما ماحسون که آنها را زیر نظر دارد داخل کلبه شده و پسربچه را پیدا می کند با خود می برد. بعد هم افرادش افغان هایی که دفعه پیش کشته بودند را برای صحنه سازی آنجا ول می کنند و انگشتر رشید هم را که دزدیده بودند روی جنازه ها می اندازند تا قاضی با دیدن آن بفهمد که رشید در این قضیه دست داشته است. کمال و متین که همان اطراف بودند با صدای شلیک گلوله ها جلوتر می روند و همه چیز را می بینند و به یاماچ هم خبر می دهند. کمال انگشتر را پیدا می کند و وقتی یاماچ سر می رسد بعد از این که همه چیز را برایش تعریف می کنند انگشتر را به او می دهد. یاماچ فورا می فهمد که انگشتر، انگشتر رشید فضل الله است. جومالی که به وسیله ی طناب ها وزنه ای را بالای سقف آویزان کرده، نگهبان را داخل صدا می کند و بعد هم طناب را ول می کند و او را بیهوش می کند و اسلحه را از نگهبان می گیرد و کلیدها را هم از جیبش برمیدارد و به چتو هم خبر می دهد که دارد سراغش می آید تا او را آزاد کند.

علیچو که در حال گشتن محلی است که جومالی نشانی اش را داده بود، پرچمی که او در پشت بام گذاشته بود را از دور می بیند. از طرفی هم چتو اتش را روشن کرده بود تا دودش نشانی ای باشد برای بره های سیاه تا محلی که او در آن زندانی است را پیدا کنند. انها دود برخواسته از آتش را می بینند و به آن سمت می روند. جلاسون هم که حسابی از دست مکه عصبانی است به او می گوید که شب بیاید تا مشکل را حل کنند! مکه هم قبول می کند. جلاسون می گوید که همه افرادش را با خود بیاورد اما مکه و خودش باید تنهایی دعوا کنند. به هر سختی که بود جومالی در جایی که چتو در آن زندانی است را باز می کند. آنها از دیدن هم اول متعجب و شوکه می شوند اما بعد جومالی مشتی حواله او می کند و آنها با هم درگیر می شوند. اما کمی بعد افغان ها سر می رسند و جومالی با آنها درگیر شده و چتو پنهان می شود. جومالی افغان ها را یکی یکی نابود می کند و بعد هم از پشت سر چتو می آید و کمربندش را دور گردن او می اندازد و فشار می دهد… جلاسون و مکه در انباری همراه افرادشان جمع می شوند و بعد هم با چاقو به بکدیگر حمله می کنند. هنگامی که مشغول دعوا هستند، تیله ای که مادر جلاسون از خانه سوخته پیدا کرده از جیب او می افتد و حواس جلاسون را پرت می کند او سعی می کند تیله را از روی زمین بردارد که مکه به او ضربه ای می زند و روی زمین می اندازد. جلاسون که به کل حواسش پرت شده پشت سر هم از مکه ضربه می خورد و وقتی مکه اماده می شود تا کار او را تمام کند چیزی در قیافه جلاسون می بیند که منصرف می شود و می رود.

یاماچ بالای تپه می رود و می بیند که خبری از وارتلو و مدد نیست. او می فهمد که انها به همان کلبه رفته اند پس خودش وارد کلبه می شود و از راه مخفی آن وارد خانه می شود و وارتلو و مدد را می بیند که به وسیله طناب از درخت آویزان شده اند . یاماچ وقتی می خواهد به سمت آنها رود افغان ها از پشت سر از راه می رسند و به او ضربه ای می زنند. قاضی از او می پرسد که این ادم ها کی هستند و یاماچ جواب می دهد: «برادرمه.. » وارتلو از دور به او لبخندی می زند. قاضی رو به یاماچ می گوید: «پسرمو دزدیدن. اگه بلایی سر پسرم بیاد این دوستاتم بلایی سرشون میاد! الان برو و پسرم رو برام بیار! »


همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی گودال + معرفی بازیگران و نقش ها

 


⇐ برای خواندن موارد به روز شده بیشتر به لینک برچسب های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکیه ای ، سریال های در حال پخش ترکیه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا