رپورتاژ آگهی

قوانین کلی اروپا برای مهاجرت

بهترین کشور برای مهاجرت کجاست ؟

افرادی که قصد مهاجرت دارند قطعا به یکی از کشورهای اروپایی نظری داشته‌اند. بعضی کشورها نام‌آشنا هستند. در کنار این نام‌آشنایان برخی مزیت‌هایی برای مهاجرت دارند که از دید عموم پنهان است. در این متن قصد داریم قوانین کلی مهاجرت به کشورهای اروپایی را برای شما به صورت خلاصه بازگو کنیم. با ادامه متن همراه باشید.

مهاجرت کشورهای اروپایی یک فرصت استثنایی

شما مطابق با شرایط و امکانات خود می‌توانید اقامت دائم را از کشورهای اروپایی دریافت کنید. مهاجرت به این کشورها از چندین طریق ممکن است:

شاید بتوان گفت راحت‌ترین کار در صورت داشتن سرمایه،  مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری است. اکثر کشورهای اروپایی از سرمایه‌گذاران خارجی و همچنین طرح‌های تجاری قابل توجیه حمایت همه‌جانبه می‌کنند. اخذ ویزای اروپا از این طریق به راحتی ممکن خواهد شد.

برای دریافت ویزای کاری معمولا با چالش‌هایی روبرو هستید. نه تنها باید کارفرما شما را تایید کند، بلکه در صورتی که کشور جزو شنگن باشد باید اثبات کند که در این حوزه و در کشور مربوطه شخصی مناسب این کار نیافته است. البته با وجود نرخ پایین بیکاری در صورت تجربه کاری و سطح مهارتِ زبانی و مدارک تحصیلی این روند می‌تواند منجر به اخذ اقامت موقت شود. معمولا به راحتی می‌توانید اقامت موقت خود را بعد از چند سال حضور در کشور مدنظر به اقامت دائم بدل کنید.

هر آنچه که باید در مورد مهاجرت تحصیلی به کشورهای مختلف اروپایی ، آمریکایی و آسیایی بدانید

همانطور که می‌دانید ویزای شنگن از اعتبار بالایی در دنیا برخوردار است. البته همه کشورهای اروپایی جزو حوزه شنگن نیستند. شرایط تحصیل در کشورهای اروپایی مثل فرانسه می تواند فوق‌العاده باشد. از این نظر که شما حق دارید تا ۱۲ ماه بعد از تحصیل اجازه کاریابی داشته باشید. این مدت در کشور آلمان ۱۸ ماه است که نشان از اعتماد این کشورها به نظام آموزشی خودشان است.

شرایط لازم برای راه اندازی تجارت در اروپا

افراد غیر اروپایی که قصد تاسیس شرکت دراروپا را دارند ملزم به اخذ مجوز کاری یا هر نوع ویزای دیگری نمی باشند و تنها به مجوز اقامت کوتاه مدت در کشور مورد نظر برای راه اندازی کسب و کار خود  در آن نیاز دارند. این مجوز اقامت پس از گذشت چندین سال و با توجه به موفقیت فرد در تجارت، به بلند مدت تبدیل خواهد شد.

اگر درخواست اقامت شما با هدف راه اندازی شرکت یکسان باشد، قبل از هر چیز می بایست منافع اقتصادی هر کشور و دیگر عوامل مانند خود اشتغالی و فعالیت های اقتصادی که عوامل موثر در فرهنگ و اقتصاد کشور مقصد محسوب می شوند را در نظر بگیرید.

برخی از کشورها مقدار وجه مورد نیاز برای راه اندازی تجارت را در نظر می گیرند همچنین مقداری وجه اضافی برای حمایت خود و خانواده تان تا زمانی که تجارت شما سود آور است نیاز دارید

علاوه بر شرایط قانونی در نظر گرفته شده برای راه اندازی تجارت خارجیان خارج از منطقه اروپا، هر کشور قوانین و مقررات خاصی را برای اخذ مجوز تجارت، ثبت آن در نظر گرفته است. برای راه اندازی تجارت، شما ملزم به ثبت این تجارت توسط مقامات امنیتی و مامورین مالیاتی خواهید بود.

شرکت سهامی خاص: شرکتی است که سرمایه ی آن به سهام های متعدد تقسیم شده است.

شرکت  تضامنی : شرکت تضامنی شرکتی است که امور تجارتی بین دو یا چند نفر با مسئولیت محدود تشکیل می شود.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر تا یافتن یک کشور اروپایی مناسب با شرایط شما با ایرکا مایگریت از مجموعه هولدینگ ایرکا در تماس باشید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا