سینماسینمای‌ایران

قیمت بلیت اکران آنلاین فیلم خروج حاتمی کیا + نحوه تماشای فیلم در فیلیمو و نماوا

قیمت بلیت اکران آنلاین فیلم خروج حاتمی کیا مشخص شد به همراه نحوه تماشای فیلم در فیلیمو و نماوا و توضیحات تکمیلی درباره پخش فیلم در سایت ها. قیمت بلیت اکران آنلاین فیلم سینمایی «خروج» که قرار است از هفته‌‌ی آینده در سامانه‌‌های فیلیمو و نماوا منتشر شود، اعلام شد.

بلیت اکران آنلاین فیلم خروج حاتمی کیا
بلیت اکران آنلاین فیلم خروج حاتمی کیا

تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا از اوایل هفته آینده در سامانه‌های فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود و طبق اطلاعات کسب‌شده توسط خبرنگار فارس، قیمت تماشای آنلاین این فیلم بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان تعیین خواهد شد.

همچنین به منظور جلوگیری از قاچاق فیلم، امکان دانلود آفلاین آن وجود ندارد. ضمن این‌‌که هر بلیت خریداری شده فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد و پس از آن، تماشای فیلم مقدور نخواهد بود. در این مدت، امکان تماشای فیلم به دفعات برای کاربر امکان‌پذیر است. مدت اکران اینترنتی فیلم سینمایی «خروج» ۶۰ روز تعیین شده است.

این فیلم داستان گروهی از کشاورزان روستایی را روایت می‌کند که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیه سد آب شور به اشتباه آب را روانهٔ زمین‌های کشاورزی آنها می‌کند و باعث خرابی تمامی محصولات آنها می‌گردد. آنها پس از آن که از طریق مسئولین سد، دهیار، بخشدار و امام جمعه موفق به حل مشکل‌شان نمی‌شوند، تصمیم می‌گیرند که نزد رئیس‌جمهور بروند و مشکل‌شان را با او در میان بگذارند. این گروه با تراکتور از روستای خود به سمت تهران عازم می‌شوند و طولی نمی‌کشد که خبر سفر آنها در تمام رسانه‌ها پخش می‌شود و این موضوع باعث ایجاد محبوبیت و مشکلاتی برای آنها می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا