قیمت امروز

قیمت یک متر مربع خانه در تهران چقدر است؟

گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ منتشر شده است و بر اساس آن متوسط قیمت یک متر مربع خانه معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران ۲۳ میلیون و ۱۱۰ هزارتومان بود.

قیمت یک متر مربع خانه
قیمت یک متر مربع خانه

به گزارش «کولاک نیوز» از اقتصادنیوز، در میان مناطق بیست و دوگانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده معادل ۵۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان به منطقه یک و کمترین آن با۹ میلیون ۷۵۰ هزار تومان به منطقه ۱۸ تعلق داشته است .

 

براساس «گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در مرداد ماه سال ۱۳۹۹»، که  برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است و توسط اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی تهیه و منتشر می‌شود ،در مردادماه سال ۱۳۹۹ ، متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاههای معاملات ملکی شهر تهران ۲۳ میلیون و ۱۱۰ هزارتومان بود که نسبت به ماه قبل۱۰٫۵ و ماه مشابه سال قبل ۴ / ۷۷ درصد افزایش نشان می دهد.

در میان مناطق بیست و دوگانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده معادل ۵۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان  به منطقه یک و کمترین آن با۹ میلیون ۷۵۰ هزار تومان به منطقه ۱۸ تعلق داشته است .

ارقام مزبور نسبت به ماه مشابه سال ۱۳۹۸ به ترتیب ۲ / ۸۷ و ۰ / ۶۳ درصد افزایش نشان می دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا