چهره هاسلبریتی ایرانی

مائده برهانی بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران کیست؟ + عکس و بیوگرافی مائده برهانی

مائده برهانی بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران کیست؟ به همراه عکس و بیوگرافی مائده برهانی لژیونر ملی پوش والیبال همچنین نکاتی از زندگی شخصی در این مطلب. مائده برهانی کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در تیم کچورن اسپور ترکیه بازی می‌کند.

عکس و بیوگرافی مائده برهانی
عکس و بیوگرافی مائده برهانی

مائده برهانی اصفهانی در اول تیر ماه سال ۱۳۶۷ دیده به جهان گشود وی بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران است. انتقال وی به باشگاه شومن بلغارستان باعث شد عنوان اولین لژیونر تاریخ والیبال زنان به او تعلق گیرد.

او تحصیلات خود را در دانشگاه تربیت بدنی دنبال کرده و بخش عمده‌ای از فعالیت خود را در باشگاه‌های اصفهان گذرانده‌است، از او بعنوان تک ستاره تیم ملی والیبال نیز یاد می‌شود. والیبال را از سال ۱۳۸۴ در سن هفده سالگی آغاز کرد؛ اما استعداد و توانایی‌اش باعث شد تا دو سال بعد به تیم ملی والیبال دعوت شود. او تجربه بازی در باشگاه‌های سپاهان، دانشگاه آزاد، پرسپولیس، گیتی پسند و بانک سرمایه را دارد. برهانی شش دوره در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته‌است.

شروع والیبال

نسبت به سنش خیلی دیر والیبال را شروع کرد، در سال ۸۴ وقتی ۱۹ سال داشت والیبال را حرفه ای آغاز کرد و دو سال بعد در سال ۸۶ به عضویت تیم ملی والیبال بانوان درآمد.

باشگاه ها

او سابقه بازی در باشگاه های زیادی چون سپاهان، دانشگاه آزاد، پرسپولیس و گیتی پسند را دارد و هم اکنون دوباره عضو تیم دانشگاه آزاد می باشد.

حضور در جام باشگاه های آسیا

شش دوره در جام باشگاه های آسیا بازی کرده ام دو بار با گیتی پسند، یک بار با پرسپولیس، یک بار با ذوب آهن، یک بار با سایپا و یک بار هم با تیم متین ورامین.

طرفدار پرسپولیس

طرفدار تیم پرسپولس تهران می باشد، و سه گل ایمون زاید که به استقلال زد برایش خیلی چسبیده است، می گوید ولی اگر استقلال تیم والیبال داشت پیشنهاد مالی خوبی هم میداد عضو این تیم میشدم.

پشت خط زن

من پشت زن اختصاصی و حرفه ای هستم اما در میان هم پستی های من ندا چمرانیان نیز عالی است. او نیز مانند من اصفهانی است اما در ذوب آهن بازی می کند

اولین لژیونر والیبال بانوان ایران!

مائده برهانی، در سن ۲۸ سالگی و به واسطه درخشش در قهرمانی والیبال زنان آسیا ۲۰۱۶، از سوی تیم شومن کلاب بلغارستان پیشنهادی دریافت کرد که با مساعدت مسئولان بانک سرمایه به زودی به این تیم خواهد پیوست که اولین لژیونر ایران در تاریخ والیبال بانوان خواهد بود. طبق اظهار نظر خود برهانی، وی در بلغارستان نیمکت نشین نخواهد بود و به عنوان پشت خط زن اصلی استفاده می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا