چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای اقدام عجیب فرهاد مجیدی در اینستاگرام چه بود؟

به گزارش کولاک نیوز ، فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در اقدامی عجیب، تمامی دنبال ‌شوندگان خود را در صفحه اینستاگرام حذف کرد!

بعد از شکست تیم فوتبال استقلال تهران در مقابل تیم فوتبال فولاد در اهواز ، فرهاد مجیدی در پستی جنجالی در اینستاگرام از ویلای امیردشت و فوتبال پاک صحبت کرد! وی به نوعی مدعی شد در آن مسابقه در حق تیم وی اجحاف شده است اما این بار و بعد از توقف تیم وی، در اینستاگرام اقدام عجیب دیگری انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که این روزها تحت فشار هواداران قرار دارد، این بار در صفحه اینستاگرام خود، همه دنبال ‌شوندگان صفحه‌ ی خود را آنفالو کرد! مشخص نیست دلیل این اقدام مجیدی چه بوده است اما باید دید در روزهای آینده از این تصمیم خود پرده بر می ‌دارد یا خیر؟

در لیست افرادی که فرهاد مجیدی آن ‌ها را دنبال می ‌کرد، فردی چون فابیو کاناوارو هم حضور داشت که فرهاد مجیدی او را هم حذف کرده است.

بد نیست بدانید بعد از پایان دوران بازیگری فرهاد مجیدی در چند نوبت مختلف، شایعاتی مبنی بر حضور وی بر روی نیمکت تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان مربی یا سرمربی به گوش رسید. نخستین بار در فصل ۹۵–۱۳۹۴ شمسی، شایعاتی مبنی بر حضور وی به عنوان جانشین پرویز مظلومی در رسانه ‌ها پخش شد

سال ‌های بعد نیز نام وی همواره در میان نامزدهای مربیگری در استقلال شنیده می‌ شد. با حضور وینفرد شفر به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در هفته‌ های نخست فصل ۹۷–۱۳۹۶ شمسی ، نام وی باز هم به عنوان دستیار شفر مطرح شد. سرانجام در نیم‌ فصل ۹۸–۱۳۹۷ وی به عنوان مربی تیم فوتبال استقلال تهران برگزیده شد تا بعد از سال ‌ها دوری از استقلال وی این بار به عنوان مربی به این تیم بپیوندد. در ادامه فصل و به دنبال نتایج ضعیف شفر وی از کار برکنار شد و فرهاد مجیدی روز نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ شمسی به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل برگزیده شد تا وی به سرعت نخستین تجربه مربی‌گری خویش را آغاز نماید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا