سریالسریال‌ایرانی

ماجرای توهین به دراویش گنابادی در سریال همگناه و عذرخواهی مصطفی کیایی

انتشار عکس درویش ها به جای مجرمین در سریال همگناه حاشیه ساز شد ماجرای توهین به دراویش گنابادی در سریال همگناه و عذرخواهی مصطفی کیایی کارگردان این سریال شبکه خانگی. یکی از پرطرفدارترین سریال‌های ایرانی این روزها سریال «همگناه» است.

توهین به دراویش گنابادی در سریال همگناه
توهین به دراویش گنابادی در سریال همگناه

سریالی که چندی پیش و در یکی از قسمت‌های ابتدایی در طراحی صحنه اتاق پلیس، از عکس دراویش گنابادی زندانی استفاده کرده بود تا مثلا این عکس‌ها تصویر خلاف‌کارها و تبهکاران به دام افتاده پلیس و یا در حال تعقیبی باشند که اسم و تصویرشان بر دیوار اتاق جناب سرهنگ سریال همواره هست و تکان نمی‌خورد.

بازخوردها نسبت به این انتخاب و توهین به دراویش گنابادی زندانی خیلی زود باعث شد تا مصطفی کیایی کارگردان این سریال از دراویش گنابادی عذرخواهی کند و بگید که « این موضوع را اصلاح خواهد کرد».

حالا و به نوشته «انصاف‌نیوز» در قسمت آخر این سریال که دوشنبه ۱۳ مرداد پخش شد باردیگر در این بحث در فضای مجازی راه افتاده که در اتاق کار آقای پلیس سریال، باردیگر از عکس دراویش گنابادی استفاده شده است.

اما محسن کیایی بازیگر و نویسنده سریال همگناه در گفت‌وگو با انصاف نیوز، استفاده مجدد از عکس دراویش گنابادی را تکذیب کرده است. این بازیگر نقش «آرمان» در سریال گفته است که در آخرین قسمت پخش شده از عکس «نیروهای پشت صحنه» استفاده شده است.

محسن کیایی ادعا کرده است که «ما همه‌ی تصاویر متهمین را تغییر دادیم. تصویر اول طراح، تصاویر دوم و سوم دو دستیار دیگر هستند و کاملا آن تصاویر را اصلاح کردیم. این موضوع کاملا تکذیب می‌شود و می‌توان تصاویر قسمت اول و قسمت آخری که منتشر شده را مطابقت دهند و متوجه این موضوع شوند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا