اخبار داغ

ماجرای توهین کوبیاک کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان به ایرانی ها چه بود؟

مجله اینترنتی کولاک: توهین کوبیاک کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان به ایرانی ها با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شد. علاقه مندان به والیبال بی شک میهاو کوبیاک ستاره و کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان را می شناسند. تقابل او با ملی پوشان ایران در رقابت ها همواره حاشیه ساز بوده است.

 

توهین کوبیاک کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان به ایرانی ها
توهین کوبیاک کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان به ایرانی ها

این والیبالیست لهستانی در مصاحبه اش با سایت «sport.radiozet» لهستان عنوان کرد: ایرانی‌ها همیشه وانمود می کنند که بی گناه و مظلوم هستند اما به نظرم آنها مردمانی خشن و جنگ طلب هستند. علی رغم اینکه آنها ادعا می کنند جدا از عرب ها هستند و خودشان را ملت فارس می نامند اما برای من چنین ملتی معنا و مفهوم ندارد. در برخی از اوقات ما مجبور به بازی با آنها می شویم اما برای من چنین مردمی وجود خارجی ندارد.

وی در ادامه اظهارات نابخردانه و توهین آمیزش درباره بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا بین دو تیم پاناسونیک و شهرداری ورامین و حاشیه‌های جنجالی اش گفت: خیلی کم پیش می آید که من از کوره در بروم ولی در این رقابت ها این اتفاق افتاد. من سن بالایی دارم و این طور رفتارها شایسته من نیست. من زیر تور بودم که یکی از بازیکنان ایرانی به خانواده ام توهین کرد و بعد از توهین پشت هم تیمی هایش قایم شد. من دیگر احترامی برای ملت ایران قائل نیستم.

هواداران لهستانی نیز از این صحبت های توهین آمیز کاپیتان خود علیه ملت ایران انتقاد کردند و حرف های او را تحریک آمیز دانستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا