کلیپ داغ

ماجرای حمایت مجید افشاری کمدین خندانه از فیلم رحمان ۱۴۰۰ چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : مجید افشاری که با شرکت در مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه به عنوان کمدین میان مردن به شهرت رسید ؛ این روز ها در برنامه شما و آی فیلم شبکه آی فیلم به عنوان مجری فعالیت می کند ، مجید افشاری در برنامه دیروزش کنایه ای سنگین به ماجرای توقیف فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ زد و مسئولان مورد نظر را مورد لطف و عنایت قرارداد .

افشاری در واکنش به ماجرای توفیق رحمان ۱۴۰۰ گفت :

خبری آمده است مبنی براینکه فیلم رحمان ۱۴۰۰ به علت عدم اجرای اصلاحات لازم در بخش هایی از فیلم از پرده سینما ها پایین کشیده شده است و سرنوشت اکرانش در حاله ای از ابهام فرو رفت . مگر قبل اینکه فیلم رو بسازند شما فیلمانشو نمیخونید که بخواین مجوز ساخت بدین ؟
یا اصلا وقتی ساخته شد مگر رافیلم نمیبینید که بخواهید مجوز ساخت بدهید ؟
به نظر من یا مجوز ندهید یا اگر دادید ، پای آن بایستید ، هر مشکلی راه حلی دارد می شود برای فیلم محدودیت سنی قرار داد یا هیات اختلافی برای موارد مشکل دار فیلم حل شود.
خدایی نکرده طوری برخورد نکنید که آدم فکر کند پای خصومت شخصی در میان بوده است .

 

یکی از راه یافتگان به فینال مسابقه خنداننده شو است که از میان ۱۰۰ نفری که برای این مسابقه ویدیو ارسال کردند، انتخاب شد و به جمع ۲۰ نفر اصلی راه یافت و درگروه حسن معجونی قرار گرفت و درنهایت با میثم درویشان پور از گروه اشکان خطیبی به رقابت پرداخت و نهایتا نفر دوم این مسابقات شد. وی متولد شهر تهران و فارغ التحصیل مهندسی مکانیک درمقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد است.

گرایش وی حرارت و سیالات بوده و درزمینه انرژی هم فعالیت تخصصی داشته است. او دوره دبیرستان را در مجتمع آموزشی علامه امینی گذرانده است.

مجید افشاری پیشتر در باشگاه خبرنگاران جوان حضور یافت و به کارخبرنگاری پرداخت وی علاقه داشت ازاین طریق با کارگردانان سینما آشنا شود و وارد سینما شود ولی به گفته خودش در کار خبرنگاری موفق نبوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا