اخبار داغ

ماجرای درگیری پلیس با مربی استقلال؛ به فرهاد مجیدی گفتند تست الکل بده!

سید امید صادقی، اختصاصی مجله کولاک

حاشیه های استقلال در روزهای گذشته به حدی افزایش داشت که حتی مسولان این باشگاه هم تصور می کنند که بروز حواشی متوالی و پشت سر هم نمی تواند ناگهانی و تصادفی باشد. زیرا تمام این حواشی دقیقا در روزهایی اتفاق افتاد که تیم استقلال به شرایطی ایده آل رسیده و در آستانه بازی حساس با الدحیل است.
اولین حاشیه ای که در چند روز گذشته برای استقلالی ها رخ داد جریان درگیری و حمله شدید علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی به علی خطیر معاون ورزشی باشگاه بود. اتفاقی که موجب شد خطیر از ناحیه بینی دچار شکستگی شدید شود.

فرهاد مجیدی + پلیس راهور

 

پس از این اتفاق استقلالی ها در اهواز با فولاد خوزستان بازی داشتند و در آنجا هم در حالیکه بازیکنان این تیم در حال عبور از میان ازدحام جمعیت بودند ناگهان یک هوادار موهای سر منشا را کشید و باعث شد منشا عصبانی شود و نسبت به او واکنش تندی نشان دهد و به قصد زدن آن هوادار به سمت او حمله کند.
اتفاق سوم اما مربوط به فرهاد مجیدی بود. مربی محبوب آبی ها که حتی اگر روی نیمکت هم باشد کلی خاطر خواه دارد.
مجیدی دو روز قبل در شرایطی که با ماشین خود در حال رانندگی بود به دلیل سرعت غیر مجاز(سرعت۱۴۰)با دستور پلیس متوقف شد و مامور راهنمایی و رانندگی از او خواست که تست الکل بدهد اما فرهاد مجیدی که از حرف مامور پلیس به شدت عصبانی شده بود پس از درگیری لفظی اقدام به گرفتن فیلم از مامور کرد و ساعتی بعد هم آن ویدیو را در پیج اینستاگرام خود منتشر کرد.
مجیدی که در بین هواداران استقلال محبوبیت زیادی دارد پس از انتشار آن فیلم به شدت از سوی استقلالی ها مورد حمایت قرار گرفت و البته هجمه سنگینی هم علیه آن مامور و پلیس راهنمایی و رانندگی ایجاد شد. تا جایی که فرمانده پلیس راهنمایی رانندگی کشور مجبور به مصاحبه شد و در مقام دفاع از مامور خود عنوان کرد که پلیس مورد نظر فقط وظیفه اش را انجام داده و همه افراد در برابر قانون یکسان هستند.
در همان ساعات بود که مدیران باشگاه استقلال هم در دفاع از مربی محبوب تیمشان بیانیه دادند و به این نکته اشاره کردند که پلیس باید با فرهاد مجیدی با احترام برخورد می کرد. در خلال همین مصاحبه ها و دفاعیات طرفین، فضای مجازی و کانال ها و پیج های استقلالی به شکل خودجوش برای حمایت از فرهاد مجیدی متحد شدند و آماری خصوصی از آن مامور پلیس هم منتشر شد که ظاهرا هوادار پرسپولیس است و پس از آن بود که شائبه برخورد تند او با فرهاد خود به خود یک دلیل محکم پیدا کرد و معلوم شد که مامور مورد نظر با شناختن مجیدی احتمالا قصد داشته به نوعی مربی استقلال را با سختگیری و انتقال خودروی وی به پارکینگ اذیت کند!
البته پس از این ماجرا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم وارد این ماجرای جنجالی شد و در حرفهایش بر خلاف نظر پلیس به این نکته اشاره کرد که اقدام مجیدی در گرفتن فیلم و انتشار آن کار بسیار درستی بوده و مردم این فرصت را دارند که در یک فضای شفاف و با دیدن مستند یک اتفاق، خودشان در این باره قضاوت کنند و صرفا به نقل قولها بسنده نکنند.اما فرماندهان ارشد نیروی انتظامی از جمله سردار اشتری فرمانده ناجا با توجه به حساسیت موضوع وارد معرکه شد و مثل دیگر همکارانش حرکت مجیدی را در گرفتن و انتشار فیلم پلیس در حین انجام وظیفه محکوم کرد.
در این باره گفته می شود که نیروی انتظامی قصد دارد به خاطر رسانه ای شدن این ماجرا و اتهاماتی که مبنی بر برخورد بد پلیس به مامور راهنمایی و رانندگی نسبت داده شد از فرهاد مجیدی شکایت کند.اما فراموش نکنیم که در بین فرماندهان ارشد ناجا افرادی همچون سردار مومنی جانشین فرماندهی ناجا هم پیدا می شوند که به طور غیر علنی علاقه مند استقلال هستند و قطعا تلاش خواهند کرد که این پرونده بدون ایجاد کمترین دردسری ختم بخیر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا