کلیپ داغ

ماجرای سالم ماندن پرچم اهل بیت در سقوط هواپیمای اوکراینی چه بود؟ + ویدیو

در این مطلب، درباره ماجرای سالم ماندن پرچم اهل بیت در سقوط هواپیمای اوکراینی ، بیشتر خواهیم خواند! با ما همراه باشید.صبح امروز راس ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ با شماره پرواز ۷۵۲  ، متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال و با علامت ثبت VR-PSR ، پس از خروج از فرودگاه امام خمینی (ره) در نزدیکی شهریار سقوط کرد.

در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی درون چمدان کاملا سوخته، پرچم مزین به نام اهل بیت (علیهم السلام) صحیح و سالم باقی مانده است! در بالا ویدیوی سالم ماندن پرچم اهل بیت را میبینیم.

در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی تعداد ۱۷۶ مسافر جان باختند. به گفته منابع خبری ۱۶۷ نفر از این تعداد مسافر و ۹ نفر آن، پرسنل و خدمه هواپیما بودند. این مسافران شامل ۷۰ مرد، ۸۱ زن و ۱۵ کودک بودند، ۱۳۰ نفر از مسافران این هواپیمای ایرانی بودند. یشتر مسافران هواپیما، اتباع جمهوری اسلامی ایران بوده اند و مسافرانی با سایر ملیت ها نیز در این پرواز حضور داشتند که شنیده ها حاکی از این است که تعداد غیر ایرانی‌ها ۳۲ نفر بوده است.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که بر اثر سقوط هواپیمای اوکراینی صبح امروز در حوالی صباشهر استان تهران، تعدادی از دانشجویان ایرانی دانشگاه های آمریکا و کانادا که در این پرواز حضور داشتند، جان خود را از دست دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا