اخبار داغ

ماجرای عضویت برادر شهردار تهران در گروهک منافقین+آیا حناچی رد صلاحیت می شود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای عضویت برادر شهردار تهران در گروهک منافقین+آیا حناچی رد صلاحیت می شود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سیاسی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

پیروز حناچی بعد از آن که در رقابت بر سر شهرداری تهران گوی سبقت را از آخوندی ربود، حاشیه‌های شغل شهردار تازه تهران پیش از متن آن از راه رسید. هر روز که می‌گذرد ابهامات درباره تایید حکم حناچی برای شهرداری تهران بیشتر می‌شود.

سوال درباره نسبت پیروز حناچی با پیمان حناچی، کسی که ادعا می‌شود عضو سازمان مجاهدین است، را اولین بار یکی دو تن از کاربران توییتر مطرح کردند. آنها می‌گویند که این پرسش‌گری حق آنان است و می‌خواهند بدانند که آیا بین شهردار تهران و پیمان حناچی  ارتباطی وجود دارد یا نه.

ورای شهر تهران در واکنش به حواشی در مورد برادرش پیمان حناچی با اشاره‌ای به آیات قرآن کریم مبنی بر دوری از بی‌عدالتی و رفتار براساس عدل و داد توصیه کرد.

حناچی که سابقه رزمندگی هم در پرونده خود دارد، در توئیتی، منتقدانش را به عدل و تقوا دعوت و در حساب کاربری توئیتری با اشاره به آیه‌ای از قرآن خود نوشت: و مبادا دشمنی با گروهی از مردم شما را به بی‌عدالتی کشاند، به عدل و داد رفتار کنید که این به تقوا نزدیک‌تر است.

فشار‌ها برای رد صلاحیت شهردار منتخب تهران

همچنین حسن رسولی عضو وشرای شهر تهران با انتشار پستی در توئیتر به طرح این ادعا علیه شهردار منتخب تهران واکنش نشان داد.

فشار‌ها برای رد صلاحیت شهردار منتخب تهران

اگر قرار به ذکر شهرداران حاشیه‌ساز باشد نام غلامحسین کرباسچی به دلیل محکومیتش برای اقداماتش در شهرداری، محمود احمدی‌نژاد برای رسیدن به ریاست جمهوری پس از حضور در شهرداری و به تازگی نام پیروز حناچی مطرح است که از سوی شورای شهر به عنوان شهردار انتخاب شده است، اما همگان چشم انتظار تایید حکم سومین شهردار منتخب شورای شهر پنجم هستند! اعضای شورای شهر تهران تصور نمی‌کردند که وزارت کشور در تایید حکم حناچی ملاحظاتی را در نظر داشته باشد که منجر به تاخیر در تایید حکم او شود.

برخی چنین مطرح کردند که پاسخ نهادهای ذی‌ربط در تایید حناچی هنوز آماده نشده است، اما نایب رئیس مجلس گفت: با آقای علوی وزیر اطلاعات صحبت کردم، ایشان گفت که ما به چیزی که موجب رد صلاحیت ایشان (حناچی) باشد، نرسیده‌ایم.

علی مطهری افزود: امیدوارم آقای حناچی به زودی به عنوان شهردار تهران مشغول کار شوند. حناچی یک انقلابی خوش فکر است. سابقه طولانی در جبهه‌های جنگ دارد و در فن خودش تخصص کافی دارد و بر اصول شهرسازی هم پایبند است و قطعا اجازه تخلفات بزرگ گذشته را نمی‌دهد.

محسن هاشمی هم در جایگاه رئیس شورای شهر توضیح داد: پس از انتخاب حناچی به‌عنوان شهردار تهران بنده نامه وی را به وزارت کشور ارسال کردم که بر اساس قانون، وزارت کشور ۱۰ روز فرصت دارد حکم وی را صادر کند که با گذشت ۵ روز از این نامه امیدواریم تا اوایل آذرماه حکم وی صادر شود.

این پست توسط بخش سیاسی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای عضویت برادر شهردار تهران در گروهک منافقین+آیا حناچی رد صلاحیت می شود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا