چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای عمل جراحی پای کیمیا علیزاده اردیبهشت ۹۸ چه بود؟

مجله اینترنتی کولاک : کیمیا علیزاده ، کیمیای باارزش و کمیاب تکواندوی ایران صبح امروز در پستی اینستاگرامی خبر از آماده شدنش برای مسابقات جهانی و پشت سر گزاشتن یک عمل جراحی جدید دور از چشم رسانه ها داد . 

کیمیا علیزاده در صفحه اینستاگرامش نوشت :

سلام به همه‌ی دوستان ??
این تمرین امروز بعد از (۲ تا جراحی) جراحی زانوی چپ که قبل از بازیای اسیایی اسیب دید و جراحی کردم و جراحی (مچ پای راست) که برای بار دوم جراحی شد به دلیل اسیب هایی که دیده بود.
دوستانی که لطف داشتن و حالم را میپرسیدند سوال کرده بودن چرا اسیب دیدگیت انقدر طولانی شد!؟

چون من بعد جراحی زانو یک جراحی دیگر داشتم که برای جلوگیری از حواشی و شایعاتی که قبلا بود( کیمیا علیزاده از تکواندو خدافظی کرد، دیگر نمیتواند به مسابقات برگرددو…) خبر این جراحی جایی کار نشد و چیزی نگفتم ، تا امروز 🙂 که خوشحال ترین فرد روی زمین هستم،چون بار دیگر تونستم به خودم ثابت کنم که میتونم ،تونستم پای قولی که دادم بایستم که محکم تر قبل بر میگردم.
امروز حس کردم من قویترین ادم روی زمینم ، نه به خاطر مدال ،و نه به خاطر هیچ چیز دیگر فقط به این دلیل که بعد از ۵ عمل جراحی با انگیزه و مصمم برای هدفم میجنگم ؛ ممنون از دکتر بیژن ولی اللهی (جراح مچ پام) که قبول کردن و برای بار دوم مچ پامو جراحی کردن و دکتر سهراب کیهانی (جراح زانوم) که سلامتیمو مدیونشون هستم و همچنین از دکتر آفتابی(فیزیوتراپ) که همیشه و در همه شرایط بهم کمک کردن??
ممنونم از انرژی‌های خوبتون
خدایا شکرت?
پ.ن: یه قسمت جزیی از تمرین امروز?منتظر تمرین های بیشتر و خیلی قوی‌تر باشید.

 

 

  ویدئویی از تمرینات بازگشت به ورزش حرفه ای کیمیا علیزاده  :

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا