اخبار داغ

ماجرای قهر داماش و لغو بازی پرسپولیس داماش گیلان در فینال جام حذفی چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : از حوالی ساعت ۲۲:۰۰ جو ورزشگاه فولاد به علت قهرناگهانی تیم داماش گیلان متشنج شده است؛ گویا داماش به علت راه ندادن طرفدارانش به استودیو قهر کرده است و حاضر به بازی نیست .

ساعت ۲۲:۲۰ بازیکنان پرسپولیس به داخل رختکن رفتند که این اقدام عصبانیت هواداران را به همراه داشت و آن‌ها با پرتاب سنگ و صندلی به داخل زمین و روشن کردن آتش، اعتراض خودشان را اعلام کردند.پرتاب یکی از این سنگ‌ها باعث شکستن سر یکی از ماموران نیروی انتظامی شد.

پس از حاضر نشدن تیم فوتبال داماش گیلان برای برگزاری بازی با پرسپولیس در فینال جام حذفی و ترک زمین توسط دو تیم جو ورزشگاه نیز ملتهب و متشنج شد و هواداران اقدام به شکستن صندلی های ورزشگاه کردند.

علیرضا بیرانوند از تماشاگران برای اختصاص جایگاهی برای هواداران داماش درخواست کرد :

مسئولان باشگاه داماش گیلان به دلیل اینکه هوادارانش به داخل ورزشگاه شهدای فولاد راه ندادند اجازه بازی به تیم خود را نمی دهند. تماشاگران داماش اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند .

مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت : با آقایان فتاحی رییس کمیته مسابقات و بهاروند رییس سازمان لیگ تماس گرفته شده و بایستی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش امشب حتما برگزار شود.

با مدیرعامل محترم داماش هم تماس گرفته شده تا تیم و بازیکنان در میدان حاضر شوند .

شرایط پیش آمده در این مسابقه در اولین فرصت بررسی و فدراسیون فوتبال با افراد خاطی بشدت برخورد انضباطی خواهد کرد و در صورت نیاز تغییرات لازم در مسوولیت ها صورت خواهد گرفت.

تعداد زیادی از تماشاگران مسابقه جام حذفی در اهواز ورزشگاه را ترک و به خانه های خود برگشتند. با توجه به خروج هواداران از ورزشگاه، فینال جام حذفی فوتبال لغو شد !احتمال برگزاری فینال حذفی با ۲۴ ساعت تاخیر وجود دارد .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا