چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای لایو اینستاگرامی رضا صادقی با کامران و هومن خواننده های لس آنجلسی+ ویدیو

ماجرای لایو اینستاگرامی رضا صادقی با کامران و هومن خواننده های لس آنجلسی به همراه ویدیو لایو اینستاگرامی رضا صادقی با دو برادر خواننده ایرانی آمریکایی. بازار لایو های اینستاگرامی چهره های شناخته شده این روزها حسابی داغ است. بعد از لایوهای بازیگران و چهره های اینستاگرامی در روزهای گذشته حالا نوبت به لایو رضا صادقی خواننده پاپ با دو برادر مشهور خواننده ساکن لس آنجلس یعنی کامران و هومن رسید.

رضا صادقی و کامران و هومن
رضا صادقی و کامران و هومن

در این لایو اینستاگرامی دو طرف در خصوص قرنطینه و اوضاع جاری به سبب شیوع ویروس کرونا صحبت کردند. رضا صادقی طی روزهای اخیر در شبکه اجتماعی خود بسیار فعال بوده و ویدیوهای زیادی را از خود منتشر کرده است.

کامران و هومن، با نام خانوادگی جعفری، دو خواننده برادر و بنیان‌گذاران گروه کامران و هومن هستند که در سال ۲۰۰۵ (۱۳۸۴) اولین آلبوم مستقل خود را با نام بیست عرضه کردند. کامران و هومن متولد تهران در محلهٔ گیشا هستند. در کودکی به استان کبک کانادا مهاجرت کردند، به همین دلیل به زبان فرانسوی مسلط شدند. آن‌ها در یک مدرسهٔ فرانسوی‌زبان مشغول تحصیل شدند؛ هم‌زمان نیز مشغول ادامهٔ یادگیری زبان فارسی شدند تا زبان مادری خود را نیز حفظ کنند.

آنها یک خواهر کوچکتر به اسم کتایون (کتی) دارند که در موزیک ویدیوها (کت من، من تو رو می‌خوام، اون با من و مثل خودت و خود همونی که میخوامی) ایفای نقش کرد. همچنین، وی طراح داستان موزیک ویدیوی فرشتهٔ نجات نیز بوده‌است. کامران برای اولین بار در رادیو شباهنگ با تهیه کنندگی منصور و عالیه خرسندی معرفی شد و اولین آهنگ او در این رادیو در ونکوور پخش شد. نوار این آهنگ در آرشیو رادیو سباهنگ وجود دارد. درسال ۲۰۲۰ مدیر برنامه‌های سابق مایکل جکسون به استعداد وتوانایی کامران علاقه نشان داد واعلام‌کردن اگر کامران وهومن تصمیم بگیرند انگلیسی بخوانند بخاطر هوش وتوانایی‌هایی که دارند می‌توانند دنیا را تسخیر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا