موسیقیموسیقی ایران

ماجرای ویدیو اشتباهی محمدرضا اعرابی و جوانی به نام صادق صادقی

آیا ویدیو محمدرضا اعرابی خواننده فوت شده اصفهانی صحت دارد؟ ماجرای ویدیو اشتباهی محمدرضا اعرابی و جوانی به نام صادق صادقی که در اثر کرونا فوت کرد. پس از درگذشت محمدرضا اعرابی خواننده پاپ اصفهانی، ویدئویی از شخص دیگری به نام او در فضای مجازی دست به دست می شود. «موسیقی فارس» پس از یافتن هویت شخصی که در ویدئوی مذکور صحبت می‌کرد حقیقت داستان را از “صادق صادقی” جویا شد.

آقای صادقی آیا واقعا مبتلا به کرونا هستید؟
بله متاسفانه مدتی قبل به بیماری کووید۱۹ مبتلا شدم و در حال حاضر در بیمارستان بستری هستم.

آیا از درگذشت آقای اعرابی مطلع هستید؟
من ایشان را نمی‌شناختم ولی امروز با جنجال خبری که راه افتاد متوجه ماجرا شدم. متاسفانه آقای اعرابی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به رحمت خدا رفته اند.

فیلمی در فضای مجازی به نام مرحوم محمدرضا اعرابی منتشر شده که شخصی در آن به مردم هشدارهایی در مورد کرونا می دهد. آیا آن فرد شما هستید؟
بله من تصمیم گرفتم تجربه سختی را که از این بیماری داشتم با مردم در میان بگذارم چون فکر می‌کنم اکثر مردم اصول فاصله گذاری را رعایت نمی‌کنند و کلا این ویروس را جدی نگرفته اند. به همین دلیل ویدئویی از خودم گرفتم تا به سهم خودم اطلاع رسانی کرده باشم. ولی متاسفانه برخی افراد از همزمانی فوت آقای اعرابی و انتشار این ویدئو سوءاستفاده کردند و فیلم من را به نام ایشان منتشر کردند. جای تاسف دارد که برخی پیج‌ها و سایت‌های خبری برای جذب فالوور و لایک دست به هر کاری می زنند در حالی که ممکن است زندگی افراد را با مشکلات جدی مواجه کنند.

ویدیو اشتباهی محمدرضا اعرابی و جوانی به نام صادق صادقی
ویدیو اشتباهی محمدرضا اعرابی و جوانی به نام صادق صادقی

محمدرضا اعرابی خواننده اصفهانی در ۳۸ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا (corona) بعد از چند روز بستری در بخش مراقبت های ویژه این مرکز آموزشی و درمانی در گذشت.

محمد رضا اعرابی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۱ و دانش آموخته رشته موسیقی بود که از تو باید می گذشتم مشهورترین قطعه از این خواننده اصفهانی است.

محمدرضا اعرابی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۱ با حضور در کلاس های ردیف آوازی نزد شادروان استاد قاسمی و استاد سید رضا طباطبایی شروع کرد و در ادامه کلاس های سلفژ را نزد استاد کیا در اصفهان به پایان رساند.

نخستین اثر موسیقی این خواننده جوان در سال ۸۰ با عنوان عروسک و کوچه دلواپسی ساخته که بیشتر با این موزیک شناخته شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا