چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای ویس های علیرضا بیرانوند به یک دختر و درخواست طلاق همسرش!

ماجرای ویس های علیرضا بیرانوند به یک دختر و درخواست طلاق همسرش واقعیت دارد؟ شایعه ارتباط بیرانوند گلر پرسپولیس با یک دختر و درخواست جدایی همسرش

بیرانوند و همسرش
بیرانوند و همسرش

ماجرای ویس های علیرضا بیرانوند به یک دختر و درخواست طلاق همسرش  از شایعات عجیبی بود که طی ساعات گذشته در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شد. البته این ویس ها چند وقتی است که در فضای مجازی دست به دست می شود و هنوز بیرانوند سنگربان پرسپولیس در این خصوص صحبتی نکرده است.

گفته می شود یکی از دلایل افت علیرضا بیرانوند در هفته های اخیر اختلاف همسر این گلر با وی بوده است. این حواشی باعث شد تا بیرانوند جایگاه اصلی خود را از دست بدهد و در آخرین بازی قبل از تعطیلی لیگ بوژیدار رادشوویچ گلر کروات پرسپولیس جایگزین وی شود.

علیرضا بیرانوند ۳۰ شهریور سال ۱۳۷۱ در سرابیاس خرم آباد به دنیا آمد. بیرانوند برای نخستین بار با پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد. این گلر با نفت تهران از سال ۲۰۱۱ آغاز به کار کرد. او اولین بازی خود را در جام حذفی برابر داماش انجام داد.

در سال اول خود به عنوان دروازه بان اول تیمش انتخاب شد. نفت در پایان لیگ برتر به مکان سوم رسید و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. در ۲۳ مارس ۲۰۱۴، بیرانوند قرارداد خود را با نفت تا سال ۲۰۱۵ تمدید کرد.

علیرضا بیرانوند در فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. وی در ۲۷ اردیبهشت ۹۵ قراردادی دو ساله با پرسپولیس بست و مدتی بعد این قرارداد را به مدت پنج سال یعنی تا سال ۱۴۰۰ تمدید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا