تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

ماجرای پیامک های حمایتی از مسابقه برنده باش و تبلیغ علیه برنامه نود چیست؟

مجله اینترنتی کولاک: با شروع جشنواره جام جم بسیاری معتقد بودند رویکرد سیما بر حمایت از رقیبان برنامه نود و عادل فردوسی پور است تا این دو در این جشنواره ناکام باشند! هر چند اثبات این مساله بسیار سخت است و نمی توان به صورت مستقل صحت آن را تایید کرد اما برخی از نشانه ها حاکی از بی میلی سیما به نود و مجری مشهور آن است!

گفته می شود از روز گذشته پیامک تایید رای به مسابقه برنده باش برای بسیاری از خط‌های تلفن همراه ارسال شده است، بدون اینکه صاحب‌خط در این رای‌گیری شرکت کرده باشد.

بی شک این اقدامات نشان از بی‌اعتباری نظرخواهی و نظرسنجی‌هایی از این دست در سیما دارد. در همین خصوص دبیر جشنواره جام جم از بروز اشکال در رای گیری خبر داد.

دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم با اشاره به اختلال پیش آمده چند شب پیش در سامانه پیامکی تصریح کرد: از همان لحظه بروز اختلال در سامانه، رای‌گیری متوقف شد و موضوع در حال پیگیری است.

احمدی‌افزادی گفت: حوزه انفورماتیک جشنواره «جام جم» در ساعت ۲۴ بامداد روز جمعه ۱۰ اسفندماه متوجه این اخلال در رای گیری‌ها شده و بلافاصله سیستم ورود آرا را بسته است.

وی افزود: هم اکنون در حال بررسی این موضوع هستیم و به بررسی پیامک‌ها و موارد مرتبط با این قضیه می‌پردازیم و به طور جدی نسبت به این مساله اقدام خواهد شد.

احمدی‌افزادی اظهار کرد: تمام مسیرهایی که منجر به ثبت رای می‌شود را بررسی کرده تا هر کجا اخلالی دیده شود جلوی آن گرفته شود و قطعا تلاش بر این است که تک‌تک رای‌های مردمی به دقت و با شفافیت و حساسیت حفاظت شود.

دبیر جشنواره جام‌جم خاطرنشان کرد: ثبت آرا همچنان متوقف است و در حال بررسی علت بروز این اشکال هستیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا