موسیقیموسیقی ایران

ماجرای پیام های توییتری احمدی نژاد به دختر طرفدار رپ!

مجله اینترنتی کولاک: توییت های محمود احمدی نژاد اوضاع عجیب و غریبی پیدا کرده اند. پیام های توییتری احمدی نژاد دختر طرفدار رپ در فضای مجازی واکنش های زیادی را در پی داشته است. مشخص نیست هدف رئیس جمهور سابق از این توییتها چیست؟!

 

پیام‌های توییتری محمود احمدی نژاد به یک دخترطرفدار رپ
پیام‌های توییتری محمود احمدی نژاد به یک دخترطرفدار رپ

ماجرا از این قرار است که احمدی‌نژاد خبرنگار دختر جوان فلسطینی مقیم استرالیا را که پای توئیتش کامنت گذاشته را به حرف می‌گیرد! این دیالوگ اکانت احمدی‌نژاد است با جلین خلیک، دختر جوان روزنامه‌نگار فلسطینی‌الاصل که برای ای‌بی‌اس استرالیا می‌نویسد.

او از سال ۲۰۰۹ در توئیتر به عنوان یک فعال اجتماعی علیه کشتار اشغالگران اسرائیلی توئیت می‌کند اما احمدی‌نژاد با او درباره علایقش درباره گروه‌های موسیقی رپ آمریکایی چت کرده و گفته کدام گروه‌ها را می‌شناسد! جلین خلیک: «سلام محمود، خوبی؟ لطفا پنج رپر محبوبت در میان رپرهای آمریکایی را به من بگو.»

احمدی‌نژاد: «سلام، مرسی. مدتی بود برای من کامنت نگذاشته بودید. اول شما رپرهای محبوبت را به من بگو.» جلین خلیک: «سلام! بله مدت‌ها بود! ایزی-ای، توپاک، کندریک لامار، دکتر دری و مری بلایژ را دوست دارم. چرا من را دنبال نمی‌کنی؟ و البته گروه NWA را فراموش کردم!» احمدی‌نژاد: «بله؛ گروه NWA را می‌شناسم. من شما را دنبال می‌کنم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا