اخبار داغ

ماجرای پیام های جنسی رونالدو به ریان سوگدن مانکن معروف چیست؟ به همراه عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای پیام های جنسی رونالدو به ریان سوگدن مانکن معروف چیست؟ به همراه عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

چهره ها و سلبریتی ها معمولا حاشیه های پیدا و پنهانی دارند که بعد از مدتی فاش می شود. رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در سال های اخیر حواشی کمی نداشته است. اخیرا درخواست های او به مانکن معروف بریتانیایی فاش شده است.

«ریان سوگدن» مانکن معروف بریتانیایی، روز دوشنبه ۲۹ ژانویه فاش کرد که کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید اسپانیا،، دیرشب برای وی پیام‌های «تحریک‌آمیز جنسی» ارسال می‌کرد.

به گزارش تلویزیون عرب‎زبان «روسیا الیوم» به نقل از سایت «vistanews.ru» رونالدو همچنین از مانکن بریتانیایی خواسته بود تا با وی در یکی از هتل‌ها دیدار کند.

مانکن معروف بریتانیایی در ادامه گفت که وی در سال ۲۰۰۹ آن زمان که در منچستریونایتد انگلیس بازی می‌کرد، با یکدیگر آشنا شدند. سوگدن گفت با اینکه در آن زمان نامزد اولیور میلور بود، اما رونالدو با این‌همه به فرستادن پیام‌های شبانه از طریق صفحه فیسبوک ادامه می‌داد.

مانکن بریتانیایی ادامه داد که پس از تکرار این پیام‌ها، مجبور شد تا نامزدش میلور را در جریان مزاحمت‌های رونالدو قرار دهد. اولیور میلور پس از آنکه موضوع را فهمید با رونالدو تماس گرفت و از او خواست هیچ ارتباطی با سوگدن نداشته باشد. از آن زمان به بعد، رونالدو هیچگاه این کار را تکرار نکرد.

عکس هایی از ریان سوگدن مانکن معروف بریتانیایی

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای پیام های جنسی رونالدو به ریان سوگدن مانکن معروف چیست؟ به همراه عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا