چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای کامل شکایت حسن روحانی از ابوالقاسم روحانی

ابوالقاسم طالبی: بعد از ۲ سال که گفتم قصد دارم فیلمی درباره حسن روحانی و روایت یک ملاقات در سال ۶۵ بسازم، به دادگاه احضار شده ام و در حال حاضر با قید وثیقه آزاد است.

ابوالقاسم طالبی

به گزارش خبرنگاران، ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم‌های سینمایی «قلاده‌های طلا»، «یتیم خانه ایران»، «دست‌های خالی» و … در روز ۱۳ خرداد سال ۹۹ در توئیتی عنوان کرده بود:

«امروز ۹۹/۳/۱۳ به شکایت دولت احضار و مورد بازپرسی قرار گرفتم به اتهام فیلمی که زمانی در توییتی گفته‌ام می‌سازم.

البته در دولت ‌هاشمی و بعد سر قلاده _های طلا طعم دادگاه، شنود و ورود به منزلم و… را چشیده‌ام؛ می‌گویم تا تاریخ بنویسد، لیبرال‌های وطنی…»

بر اساس این گزارش، در سال ۹۷ طالبی عنوان کرده بود که می خواهد فیلمی درباره حسن روحانی و روایت یک ملاقات در سال ۶۵ بسازد. اما طبق صحبت های اخیر این کارگردان، بعد از دو سال به دادگاه احضار شده است در حالی که هنوز این فیلم را نساخته و حتی گفته که فیلم نامه ای هم برای این فیلم در دست ندارم.

طالبی دراین باره گفته است: پس از احضار به دادگاه و بعد از گفت‌وگوی اولیه، قرار شد دوباره من را به دادگاه فرا بخوانند. جرم من تنها این بود که گفته بودم می خواهم فیلمی بسازم. شاکی من نهاد ریاست جمهوری است و باید مراحل قانونی را طی کنم. حتی الان به قید وثیقه آزاد هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا