تلویزیون

ماجرای کامل قسمت آخر سریال دلدادگان فصل سوم

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای کامل قسمت آخر سریال دلدادگان فصل سوم

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال
مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

خلاصه قسمت آخر فصل سوم سریال دلدادگان :‌

در قسمت آخر فصل سوم سریال دلدادگان نشان داده شد که ارغوان امیر را نجات می دهد اما در جاده هنگام فرار با نقشه هاتف به دره پرت می شوند سپس هاتف  به سمت انها می رود و اسلحه را سمت ارغوان می گیرد و با گفتن جمله ی ( می خوام طعم از  دست دادنو بچشی ) به زندگی ارغوان پایان می دهد .

 

 

این پست توسط بخش بدون دسته بندی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای کامل قسمت آخر سریال دلدادگان فصل سوم

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه

  1. آخرش ارغوان به مدت طولانی درکماماند ونمرده بود چون حدیث که اوایل ماههای بارداری بوداین دفعه بابچه چن ماهه به دیدن ارغوان دربیمارستان رفت واین نشون میدادکه ارعوان به مدت طولانی وشایدحتی یکسال درکمابوده سریالش عاشقانه ورمانتیک بودولی بااحساسات یه جوون بازی شد واون جوون هاتف بود ارغوان قراربود نقش یه عاشق روبرای امیربازی کنه ولی باخیانت به نامزدش هاتف واقعا عاشق شد وافسانه این جوان راهم قربانی انتقام احمقانه خودش کرد.

  2. این سریال خیلی عتشقانه و احساسی بود
    ولی اخرشو نفهمیدیم ماجراش به کجا رسید
    ارغوان نمرده توی بیمارستان زنده بود

  3. واقعا متاسفم واسه خودم که این همه وقت گذاشتم واسه سریالی که پایانش این همه مزخرف تموم شدوقتی مادری که این همه سال برای فرزند مرده ش گریه میکنه وانتقام میگیره درپایان سریال هیچ اقدامی برای نجات فرزندش انجام نمیده وحتی به امیرگفته نمیشه که فرزندفرزانه س وعکس العمل این مادروفرزند موقع مواجه شدن باچنین قضیه مهمی نادیده گرفته میشه،متاسفم واسه صداوسیما که به راحتی بادخالت بیجا پایان سریالی راکه این همه براش زحمت کشیده شده راخراب میکنه وزحمات کارگردان رابه هدرداده وبا اعصاب وروان بینندگان بازی میکنه .بیخود نیست بعدازدیدن هرسریال موجی ازنارضایتی ازطرف مردم وکارگردان وبازیگرابوجودمیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا