رپورتاژ آگهی

ماشین کنترلی هوشمند کیدبی تویز جایزه قبولی پسرم

به پسرم قول داده بودم وقتی تو امتحانات سراسری مدرسه شون رتبه خوبی رو بگیره حتما براش به انتخاب خودش یه ماشین کنترلی دیوانه بگیرم. اولش قصد داشتیم بریم حضوری خرید داشته باشیم اما یه کم دوددل بودم بخاطر اوضاع کرونا و اینکه بهتر بود بیشتر خونه باشیم و برای کارهای غیرضروری زیاد بیرون نریم.

چرا کیدبی تویز بهترین فروشگاه اینترنتی اسباب بازی پسرانه است؟

از اونجایی که تقریبا همه خریدا و کارهای بانکی خونه رو بصورت اینترنتی انجام می دادم و کلی در صرفه جویی زمان و هزینه و البته سلامتی بیشتر تاثیر داشت. با پسرم نشستیم پای لپتاپ تا یک اسباب بازی پسرانه هیجانی رو براش انتخاب کنیم.

یکی از همکارا گفته بود که برای پسرش از سایت کیدبی تویز خرید دوچرخه و موتور شارژی داشته. ازش آدرس سایت رو گرفتم ولی قبل اینکه بخام بهش اعتماد کنم. یه چرخی توی سایتش زدم تا ببینم مدرکی برای اعتماد هست.

بله داخل فوتر سایت علامت اینماد رو دیدم. داشتن E-namad بنظرم برای یک فروشگاه اینترنتی اسباب بازی خیلی خوبه. چون با سرچ های زیادی که انجام داده بودم سایت هایی دیده بودم که فقط عنوان داشتند و کلاهبرداری بود و وقتی از سایت فتا استعلام گرفتم اصلا ثبت نشده بودند.

یه جورایی اسم کیدبی تویز بین سایت های معتبری همچون دیجیکالا، توی توی و هپیلی قرار داشت.

محصولاتشون همگی دارای تست کیفیت و سلامت هستند و قبل از ارسال حتما تست می شوند. برای خریدهای بالای ۶۰۰ هزار تومان هم ارسال رایگان دارند.

یه نکته دیگه ای که من رو مجاب کرد ازشون سفارش بدم. مشاوره و پشتیبانی فوری داخل سایت بود که از طریق واتساپ انجام میشد و به همه سوالات با حوصله جواب می دادن.

خب دیدم سایت برای راحتی کار دسته بندی های اصلی رو داخل منو بالایی قرار داده و وارد اسباب بازی پسرانه شدم.

انتخاب بهترین اسباب بازی پسرانه کیدبی تویز

همانطور که می دونید پسربچه ها بیشتر به هیجان علاقه دارند و مثل دختران زیاد احساساتی نیستند. پس وقتی می خواهیم یک اسباب بازی پسرانه جدید را برای فرزندمون انتخاب کنیم باید به دنبال یک اسباب بازی باشیم که مهیج باشه و پسربچه ها رو به وجد بیاره.

مثل انواع موتورشارژی، کوادکوپتر، انواع ماشین های فلزی و پلاستیکی و اسکوتر و انواع ماشین کنترلی.

البته نظر کارشناسان بر این است که تفکیک اسباب بازی بر اساس جنسیت اشتباه است اما با این حال تست های مختلفی که بین دختران و پسران انجام شده؛ نشان می دهد که دختران بیشتر تمایل به عروسک و بازی های نشستنی و آرام دارند.

اسباب بازی پسرانه و دخترانه در دوران کودکی نقش بسزایی در ایجاد هویت دارد و احساس، عواطف و هوش فرزند ما را تحت تاثیر خودش قرار می دهد.

امروزه اسباب بازی های علاوه بر سرگرمی، نقش آموزشی هم دارند.

ماشین کنترلی کیدبی تویز بهترین هدیه برای پسربچه ها

ماشین کنترلی جزء محبوب ترین اسباب بازی های پسرانه است. پسربچه ها علاقمند به بازی های تحرکی هستند مثل ماشین بازی و یا تفنگ بازی. با این حال یک سری وسایل بازی هستند که هم پسران و هم دختران از بازی با آن ها لذت می برند مثل ست فروشگاهی و ست پزشکی کیدبی تویز.

ماشین کنترلی در عین سادگی مدل های بسیار زیادی دارند بخاطر هیجان بالا و سادگی کار و همینطور تنوع بسیار زیادی که دارند بیشتر پسربچه ها دوست دارند با ماشین های کنترلی بازی کنند.

سایزهای مختلف، مدل های متنوع و رنگ های هیجانی از دیگر ویژگی هایی این دسته پرفروش در سایت فروشگاه اینترنتی کیدبی تویز است.

انواع مختلف ماشین کنترلی در لیست زیر قابل مشاهده است:

ماشین کنترلی آفرودی

ماشین کنترلی دیوانه

ماشین کنترلی ارزان

کامیون جرثقیل کنترلی

این ماشین ها همگی شون یک عدد ریموت دارند و که به وسیله ریموت ماشین حرکت می کند و توسط پسربچه کنترل می شود.

خب پسر من همه مدل های مختلف ماشین کنترلی رو دید و چقدر براش انتخاب یک مدل سخت بود. در نهایت ماشین کنترلی دیوانه رو انتخاب کرد و منم با اعماد کامل سفارش و خریدم از سایت kidbeetoys رو ثبت نهایی کردم. برای دیدن مدل های بیشتر از ماشین های کنترلی و خرید ماشین کنترلی به لینک زیر می توانید مراجعه کنید.

https://kidbeetoys.com/product-category/vehicles/control-car/

چرا باید ماشین کنترلی کیدبی تویز را بخریم؟

ماشین کنترلی هم برای بزرگترها و برای بچه ها سرگرم کننده است و با چالش های زیادی که دارد بسیار سرگرم کننده است و به آدم حس یک راننده حرفه ای را می دهد.

می توان برای بازی به طبیعت بروید و اسباب بازی های پسرانه از جمله ماشین کنترلی، موتور و دوچرخه شارژی و اسکیت را نیز ببرید و از بازی کردن در فضای باز لذت ببرید.

بچه ها با کنترل ریموت و ماشین تمرکز خودشان را افزایش می دهند. نیاز به دقت زیادی دارند و باید بین چشم ها و حرکت دستان یک هماهنگی زیاد کنند.

که همگی این موارد در آینده به آن ها کمک می کند.

اگر سوالات بیشتری دارید و فکر می کنید که نیاز به اطلاعات اضافه تری در مورد خرید اسباب بازی دخترانه و پسرانه دارید حتما به سایت اسباب بازی فروشی کیدبی تویز (kidbeetoys.com) مراجعه کنید.

آدرس : نارمک- جانبازان شرقی – رودباری جنوبی – کوچه عباسی فشمی – بن بست جعفر کاشانی – پ ۲ واحد ۳

شماره تماس : ۰۹۱۲۰۱۳۲۴۴۳ – ۰۲۱۷۷۹۷۴۴۹۵

ایمیل: kidbeetoys@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا