چهره هاسلبریتی ایرانی

محسن تنابنده در نقش نماینده مجلس در سریال پایتخت ۶ + عکس و جزئیات

محسن تنابنده در نقش نماینده مجلس در سریال پایتخت ۶ ظاهر خواهد شد! فصل ششم سریال پایتخت ( پایتخت ۶ ) کلید خورده و تصویربرداری آن آغاز شده است. این مجموعه تلویزیونی پر طرفدار بدون علیرضا خمسه و با حضور مهران در کنداکتور نوروزی شبکه یک دیده خواهد شد.

اگرچه تمام شبکه های تلویزیونی تدارک ویژه ای برای نوروز دیده اند، از کامیون شبکه دو تا دوپینگ شبکه سه تصمیم دارند با سریال «پایتخت» رقابت کنند اما تریددی نیست که ترکیب خانواده معمولی و اقوام در کنار رحمت خروس باز و روح بهتاش و… آنقدر جا افتاده اند که هر پروژه ای نتواند به این راحتی با «پایتخت» آن هم در ورژن ۹۹ گلاویز شود.

سریال «پایتخت» بدون خشایار الوند نوشته شده است و شنیده می شود محسن تنابنده در نقش نقی معمولی با گریمی که خودش از آن به عنوان ژن خوب یاد می کند، قرار است نماینده مجلس شود.

اینکه این اتفاق در حد شایعه است یا اصلا این فصل سریال «پایتخت» با انتخابات مجلس شوخی خواهد کرد یا نه یک طرف و اینکه خانواده پایتخت به سراغ هر سوژه و موضوعی که می روند می توانند از آن یک داستان جذاب دربیاورند هم یک طرف. اینکه پایتختی ها با فرمول زندگی جلوی دوربین می روند و مخاطبشان را در ۱۵ روز نوروز خوشحال و سرحال خواهند کرد هنری است که در کارنامه سیروس مقدم و الهام غفوری می درخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا