چهره هاسلبریتی ایرانی

محمد برمایی روحانی مجری برنامه دعوت کیست؟+ بیوگرافی ، کانال تلگرامی و اینستاگرام

محمد برمایی روحانی مجری برنامه دعوت به همراه بیوگرافی و عکس های حجت الاسلام محمد برمایی همچنین بیوگرافی و کانال تلگرامی و اطلاعات تکمیلی.  برنامه «دعوت» با ساختاری مشابه با «ماه عسل» و با اجرای محمد برمایی روحانی مجری این برنامه قبل از افطار از تلویزیون پخش می شود. در این مدت حجت الاسلام برمایی مجری برنامه دعوت تبدیل به چهره شاخصی شده است. گفته می شود نوع اجرای ساده برمایی باعث شده تا برخی به این برنامه علاقه مند شوند.

محمد برمایی روحانی مجری برنامه دعوت
محمد برمایی روحانی مجری برنامه دعوت

محمد برمایی که تحصیلات حوزوی دارد، کارشناس مشاوره خانواده نیز هست. برمایی از سال ۸۷ به صداوسیما راه پیدا کرد و در طی این مدت با عنوان مشاور مذهبی در برخی از برنامه های سیما و همچنین رادیو حضور پیدا کرده است.

مساله اصلی برمایی در خصوص حوزه معارف، خانواده، ازدواج و جوانان و سلامت روانی خانواده است. برمایی در برنامه هایی همچون «تا نیایش»، «صبحی دیگر»، «ویتامین ۳» و … حضور پیدا کرده است. برمایی در حال حاضر متاهل است و ۳ فرزند دختر دارد.

برخی از سوابق اجرایی محمد برمایی

مبلغ دینی و کارشناس فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از سال ۸۱
مشاور امور فرهنگی رییس دانشگاه شعبه بین الملل قشماز سال ۸۸ تا ۹۱
مدیر گروه علمی و فرهنگی “بارش افکار ” در حوزه دین و روان از سال ۸۸
عضو دفتر اعزام اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه (مرکزی)
طراح و مجری برنامه آموزشی خانواده با رویکرد دین و روان. بیوگرافی محمد برمایی
برمایی علاوه بر مشاور و کارشناس خانواده و مذهبی ، استاد دانشگاه نیز هست و به عنوان مدرس “تاریخ اسلام و تاریخ تمدن اسلام و ایران” در گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدرس مباحث روان شناختی در حوزه زنان و خانواده است.

برخی از نظرات محمد برمایی

وی درباره تغییر ساختار خانواده از دهه شصت تاکنون گفته: ما باید متناسب با نیازها و زندگی های امروزی چقدر باید از زندگی گذشته الگو بگیریم؟

ما امروزه دچار یک موضوع جدیدی به نام حق خصوصی هستیم. بطور مثال به دختران دهه شصتی می گفتند برو درس بخوان حقوق بگیر شوی که دستت جلوی همسرت دراز نباشد. اما در دهه بعد گفتن با مردی ازدواج کن که بتواند هزینه هایت را تامین کند. بعد هم در دهه امروزی داریم به ازدواج سفید می رسیم.
امروز روابط خیلی پیچیده شده است. بنابراین الگوپذیری ما از خانواده گذشته که پدرو مادرهای ما هستند و خانواده های امروزی که خودمان هستیم و خانواده فردایی که بچه های ما قرار است تشکیل دهند باید یک نسبت متعارف و متعادل داشته باشد.
در گذشته خانواده ها مردسالار بودند اما امروزه فرزندسالاری شده و در این حال از دست والدین خارج می شود. تفاوت، فاصله اجتماعی، فاصله فردی و اشتراکات ما با خانواده گذشته که پدر و مادر بودند آنقدر زیاد نبوده. در واقع به لحاظ زندگی با هم فاصله زیادی نداشتیم در حالیکه نسل جدید قائل به حقوق نسل گذشته نیست و برای خودش حقوق دیگری تعریف کرده است.

آدرس پیج اینستاگرام و کانال تلگرامی محمد برمایی

در دو عکس زیر می توانید آدرس صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی حجت الاسلام محمد برمایی را ببینید:

آدرس اینستاگرام محمد برمایی
آدرس اینستاگرام محمد برمایی
آدرس کانال تلگرامی محمد برمایی
آدرس کانال تلگرامی محمد برمایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا