اخبار داغ

مداح توهین کننده به مقدسات اهل سنت که بود؟+ماجرای بازداشت

مجله اینترنتی کولاک: مداح توهین کننده به مقدسات اهل سنت که بود؟ این سوال بسیاری در ساعات گذشته است. پخش صحبت های عجیب یک مداح که در آن به مقدسات اهل سنت در شبکه ۵ توهین کرد باعث تعجب بسیاری از مخاطبین شد. حالا خبر می رسد این مداح بازداشت شده است. حالا خبر می رسد این مداح داماد خواهر محمود احمدی نژاد است!

 

مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی  به مقدسات اهل سنت توهین و مداحی وی از شبکه پنج سیما بصورت زنده پخش می شد توسط قوه قضاییه احضار و پس از تفهیم اتهام بازداشت شد.

در پی اعتراضات و واکنش‎ها به پخش توهین مداح شبکه ۵ به اعتقادات و شخصیت های مورد احترام اهل سنت، شبکه پنج صدا و سیمای جمهوری اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن «محکوم کردن گفتار یک مداح»، از اهل سنت به خاطر پخش چنین برنامه ای عذرخواهی کرد.

در همین خصوص مرتضی میرباقری با تاکید بر اینکه پخش زنده سخنان نامربوط مداح حاضر در هیاتی که مراسم آن از شبکه پنج سیما پخش می‌شده خارج از اراده مدیران شبکه بوده است، تصریح کرد: با عذرخواهی از برادران و خواهران و علمای بزرگوار اهل سنت اعلام می‌کنم هم تهیه کننده و مدیر این برنامه اخراج و هم شخص مدیر شبکه پنج سیما بدلیل این کوتاهی توبیخ شده است.

معاون سیما افزود: با وجود‌اینکه این اتفاق از اراده مدیران شبکه خارج بوده و به صورت ناگهانی اتفاق افتاده است، اما وظیفه خود دیدیم تا برخورد شدیدی با عوامل موثر آن داشته باشیم و امروز هم اول وقت در راس هیاتی در مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شویم تا به صورت حضوری از نمایندگان محترم اهل سنت مجلس عذرخواهی کنیم و آن‌ها را در جریان پیگیری‌ها قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا