سبک زندگی

مدل شینیون مو عروس ۲۰۲۰ جذاب و لاکچری برای خوش سلیقه ها

در این مطلب از سایت کولاک ما برای شما عزیزان مجموعه ای بی نظیر از جدیدترین و زیباترین جدیدترین انواع مدل شینیون مو عروس ۲۰۲۰- ۹۹ را فراهم آورده ایم. که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند. ادامه توجه شما را به دیدن این مدلهای بسیار زیبا جلب می نماییم.

مدل شینیون مو ۲۰۲۰ – شینیون مو جدید ۹۹ – شینیون مو عروس ۱۳۹۹

مدل شینیون مو عروس ۲۰۲۰

مدل شینیون مو عروس ۲۰۲۰

شاید آرایش مو گستردگی آرایش صورت را نداشته باشد اما بسیار وابسته به مد است. همیشه در دوره های مختلف مدل هایی از مو محبوبیت های بیشتری پیدا می کنند. در سال های اخیر طرفداران مدل های باز مو بیشتر شده است ، اما باز هم شینیون جایگاه ویژه ای در بین خانم ها، مخصوصا خانم های ایرانی دارد. حضور یک عروس در جشن عروسی با مو های باز بسیار نادر خواهد بود. همچنین در بسیار از مجالس و میهمانی های رسمی، مانند جشن نامزدی، جشن تولد رسمی و… اجرای شینیون بسیار اهمیت خواهد داشت.

مهمترین نکته پیدا نبودن سنجاق است.عده ای تصور می کنند استفاده از تعداد زیادی سنجاق در شینیون سبب محکم تر نگه داشتن آن می شود. اصلا این طور نیست.شینیون صحیح و زیبا شینیونی است که با حداقل سنجاق شینیونی حرفه ای داشته باشیم. در مورد موهای کم پشت و کوتاه نیز روش های مختلفی از قبیل اضافه کردن مو، استفاده از پروتز و… وجود دارد.استفاده از این روش ها نیازمند تجربه و ظرافت است.

اختصاصی : کولاک 

 در ادامه ببینید :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا