چهره هاسلبریتی ایرانی

عکسی زیبا از مدل عینک دودی جدید اندیشه فولادوند ویژه تابستان ۹۹

عینک دودی جدید اندیشه فولادوند – اندیشه فولادوند بازیگر زن ایرانی با منتشر کردن عکسی جدید از خود با استایل جدید و زیبا و مدل عینک دودی جدید خود صفحه شخصی اش را بروز کرد.  با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

مدل عینک دودی جدید اندیشه فولادوند

مدل عینک دودی جدید اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند نوشت :
روزی بی ملال
نقطه ای دور
قبل ازآغاز عصر” کرونا”

قرنطینه سبک جدیدی از زندگی رو به خیلی از ما تقدیم کرده.سبکی جدید .عصری جدید. انسانی جدید. در روزهای پیش رو درباره اش حتما خواهم نوشت. سیّاره ی ما همه را به یک چلّه نشینی اجباری فرا خوانده.چیزهای

مدل عینک دودی جدید اندیشه فولادوند

عکس های بیحجاب از اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند (متولد ۷ مهر ۱۲۶۲ در تهران) شاعر، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و موسیقی دان ایرانی است.اولین حضور حرفه‌ای او در سینما، ایفای نقش «نقره» در فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمیایی است. او در فیلم‌های مریم مقدس، اپیزودهای سه‌گانه ستاره‌ها، سنگ کاغذ قیچی، چهارانگشتی، سن پترزبورگ و نیز ایراندخت به ایفای نقش پرداخته‌است.

مدل عینک دودی جدید اندیشه فولادوند

عکس های آتلیه ای از اندیشه فولادوند

وی علاوه بر بازیگری به صورت حرفه ای شعر هم می گوید. سال ۱۳۸۷ کتاب شعر عطسه های نحس (نشر ثالث) را چاپ کرد. سیزده قطعه از اشعار این کتاب، توسط شاعر در آلبومی به نام آخرین حرف معاصر با آهنگسازی فریبرز لاچینی اجرا و در بهمن ۱۳۹۰ رونمایی شد. او همچنین کتابی با نام شلیک کن رفیق را در سال ۱۳۹۳ وارد بازار خواهد کرد. آلبومی نیز با همان نام در دست انتشار دارد که آهنگسازی آن به عهده کارن همایونفر می باشد و کلیه اجراها را خودش عهده دار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا