اجتماعیاخبار داغ

مریم خرسندی کارشناس اتاق عمل فوت شده در حادثه کلینیک سینا اطهر که بود؟ + عکس

مریم خرسندی کارشناس اتاق عمل فوت شده در حادثه کلینیک سینا اطهر که بود؟ به همراه عکس مریم خرسندی که در حادثه انفجار و آتش سوزی کلینیک درگذشت. سه شنبه شب انفجار در کلینیک درمانی سینا واقع در خیابان شریعتی، خیابان ماهروزاده، منجر به مرگ ۱۹ نفر شد.

مریم خرسندی کارشناس اتاق عمل فوت شده
مریم خرسندی کارشناس اتاق عمل فوت شده

گفته شده نیمی از فوت شدگان حادثه پزشکان و کادر درمان بودند که در اتاق عمل حضور داشتند که از جمله آنها مریم خرسندی بود. در خصوص فوت این بانو گزارش یک خبرنگار را بخوانید:

یکی دیگر از جانباختگان کادر درمانی «فهیمه رحمانی» است. بسیاری از اقوام و فامیل‌اش آمده‌اند تا در واپسین لحظات وداع کنار پدر و مادرش باشند. یکی از بستگان فهیمه می‌گوید: «۲۳ سالش بود. متخصص بیهوشی. تازه دو سال بود ازدواج کرده بود. تک دختر خانواده. دو برادر دارد. ظاهراً قبل از آنکه دچار خفگی شود به همسرش زنگ زده. بعد گفته نمی‌تواند بیمار را تنها بگذارد. همانجا مانده.»

به برادران فهیمه فکر می‌کنم که امشب به جای خالی‌اش در خانه چگونه نگاه خواهند کرد. در میان مراجعان چند نفر برای آخرین وداع با «لیلا خامه‌ای» آمده‌اند. زنی ۵۳ ساله که برای جراحی چشم بستری بوده. ساعت شش بعد از ظهر بستری شده و کسی نمی‌داند تا ساعتی که چشم از جهان فروبسته چیزی را دیده یا نه؟ این زنان از ضعف اطلاع‌رسانی گلایه و چند بار تکرار می‌کنند که برای پیدا کردن عزیزشان.

به سه محل و بیمارستان مراجعه کرده‌اند تا اینکه از پزشکی قانونی سردرآوره‌اند. وقتی که تک‌تک آدم‌ها و آمبولانس‌ها راهی می‌شوند. زنی با چهره پریشان جلو می‌آید و از مأموران می‌خواهد نام «مریم خرسندی» را در میان سیاهه اسامی چک کنند. اما مسئولان تأکید می‌کنند فقط بستگان درجه یک. مردی جلو می‌آید و می‌گوید. هنوز خانواده خانم خرسندی نمی‌دانند چه اتفاقی افتاده. زن خودش را همکار مریم معرفی می‌کند و خواهش می‌کند لحظه‌ای اجازه دهند برود پیکر را ببیند و خیالشان راحت شود.

مجوز ورود به پلکان را می‌دهند. می‌رود. چند دقیقه بعد آشفته‌تر بازمی‌گردد. معلوم است که مریم خرسندی هم در آن بالا آرمیده است. زن می‌گوید دیشب شیفت کاری‌اش نبوده و ادامه می‌دهد: «مریم همکارم بود. دوستم بود. حالا می‌توانیم به خانواده‌اش خبر بدهیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا