چهره هاسلبریتی خارجی

مصاحبه با امیلیا کلارک بازیگر سریال بازی تاج و تخت

مترجم : پردیس کیانی ، اختصاصی مجله اینترنتی کولاک

امیلیا کلارک از همان بدو ورودش به عرصه بازیگری و با یکی از جذاب ترین نقش های سریال بازی تاج و تخت توانست جای خود را باز کند. او معیارهای زیبایی را تغییر داد و جذابیت منحصر به فرد خود را داراست زیرا از هیچ کسی تقلید نمی کند. او که نقش مادر اژدهایان را در سریال بازی تاج و تخت ایفا می کند در زندگی شخصی اش مانند هر فرد دیگری رویه ای خاص برای مراقبت از خود و زیبایی اش دارد. در این مطلب او در مصاحبه ای با مجله مد و زیبایی ووگ همه چیز را با طرفدارانش در میان گذاشته و از علایق و رسیدگی هایش به خود می گوید.

امیلیا کلارک

درباره مراقبت از پوست

امیلیا کلارک : من هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده می کنم و بدون ضد آفتاب روزم نمی گذرد. اگر در شرایط سخت فیلمبرداری قرار گرفته باشم هم فقط از یک مرطوب کننده و یا کمی روغن پوست استفاده می کنم. من علاقه ای ندارم که چندین و چند لایه روی پوستم بزنم و فقط سعی می کنم شادابی را با یک تونر به پوستم ببخشم. البته  اگر جوان هستید نیازی نیست زیاد از تونرهای شاداب کننده استفاده کنید و تنها کمی کافیست. هر شب هم کرم دور چشم را فراموش نکنید.

 

درباره عطر

امیلیا کلارک : وقتی من بسیار کوچک بودم و پدرم به پاریس سفر می کرد، برایم عطری با بوی گل رز با خود می آورد. هنوز وقتی این بو به مشامم می رسد با خود مرا به آن روزها می برد. من زیاد از عطر استفاده نمی کنم فقط اول صبح کمی به خودم اسپری می کنم و همان تا شب با من می ماند. من همیشه کمی از عطرم را به موهایم می زنم اگر دوست دارید شما هم امتحان کنید.

درباره لوازم ضروری زیبایی در سفر

امیلیا کلارک : من همیشه یک کیت کامل با خودم به همراه دارم که شامل پاک کننده صورت، مرطوب کننده و کرم دور چشم است که اینها را دو بار در روز و به طور روزانه استفاده می کنم. ممکن است که من در طول روز بدون آرایش باشم اما امکان ندارد که شب ها با آرایش بخوابم. این یک کابوس ترسناک است.

 

درباره آرایش

امیلیا کلارک : راحت بگویم که من نمی توانم بدون ریمل زندگی کنم. حتی قبل از اینکه من با برند دولچه اند گابانا همکاری کنم، از ریمل این برند استفاده می کردم. برخی از مردم را می بینم که ریمل های سنگینی می زنند اما برای من جالب نیست و من حالت طبیعی این ریمل را دوست دارم. قبلا از زدن رژلب قرمز وحشت داشتم اما حالا که سنم بیشتر شده از آن واهمه ای ندارم و بیشتر جرات پیدا کرده ام. گاهی اوقات می بینم افرادی رنگ صورت و گردن شان با هم متفاوت است اما من چون مادرم در کار زیبایی بود نصایحی از این قبیل را از نوجوانی به من گوشزد می کرد. من هنوز عکس های خود روی فرش قرمز را برای مادرم می فرستم زیرا او دقت عجیبی روی جزئیات دارد. اگر او همه چیز را تایید کند خیالم راحت می شود که حتما زیادی بد نبودم.

درباره الگوی مد و زیبایی

امیلیا کلارک : الگوهای زیبایی برای من مدام تغییر می کنند و یک فرد خاص مد نظرم نیست. من مدام مجله ووگ را ورق می زنم و از تک تک صفحات آن الهام می گیرم اما اگر خوب دقت کنید متوجه می شوید که معیارهای زیبایی از دوره آدری هپبورن و مرلین مونرو زیاد تغییر نکرده است. من فکر می کنم این اعتماد به نفس آدمهاست که آنها را زیبا جلوه می دهد و این بهترین آرایش برای هر کس است.

امیلیا کلارک

تیم زیبایی امیلیا کلارک

امیلیا کلارک : بله من با افراد شگفت انگیزی کار می کنم. چه در آمریکا و چه در لندن همیشه کسانی هستند که کمک کنند تا من جلوی دوربین بی نقص و پر زرق و برق به نظر برسم زیرا تنهایی از پس آن بر نمی آیم. من برای مراسم های کوچک می توانم خودم را آرایش کنم اما هیچوقت نمی توانم به تنهایی برای موهایم کاری انجام دهم. این یک مهارت مطلق است که هنرمندان در زمینه آرایش و مد دارند اما کار من نیست. من به آنها لقب سرباز داده ام و واقعا اگر نباشند من دختری بیچاره ام. این تیم رویایی همیشه مرا همراهی می کنند و از آنها به خاطر تمام زحماتشان سپاسگزارم.

منبع : vogue

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا