کلیپ داغ

مصاحبه بهشاد مختاری بازیگر سریال حکایت های کمال+ویدیو

مصاحبه بهشاد مختاری بازیگر سریال حکایت های کمال با کولاک را می توانید در ویدیوی فوق ببینید. بهشاد مختاری متولد ۲۲ تیر ۱۳۶۰ در بیرجند، بازیگر است. مختاری دیپلمه رشته برق در زاهدان است و دانش آموخته بازیگری از آموزشگاه جام و جم است.

مختاری ۱۷سال داشت که برای اولین بار روی صحنه تئاتر رفت و از آن موقع به مدت ۵ سال در شهرستان محل سکونت خود این امر را ادامه داد در این مدت در بیش از ۲۵ تئاتر حرفه ای ایفای نقش کرد و چهره ای محبوب و دوست داشتنی در آن شهر شد.

در سال ۱۳۸۲ اولین تجربه او در جلوی دوربین بود برنامه زنده طنز پیک تابستان در‏ آن سال شروع کار او بود بعد از آن سال ۱۳۸۳ در فیلم سینمایی چند می گیری گریه کنی که به نظر خودش تجربه بسیار بسیار خوبی بود بازی کرد. قرارداد او برای فیلم چند می گیری گریه کنی در سال ۱۳۸۳ روزانه ۷ هزار تومان بود.

بعد از اولین فیلم سینمایی آن در سریال شبهای برره ایفای نقش کرد که با توجه به ببینده زیاد به شهرت و شناخته شدن وی انجامید او در سریالهای ماجراهای محله ما و مهمانپذیر سعادت و امیر علی و چندین سریال و فیلم سینمایی دیگر ایفای نقش کرد. او در سریال قهوه تلخ مهران مدیری هم حضور داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا