چهره هاسلبریتی ایرانی

مصاحبه نوروزی با بهاره کیان‌افشار و نیکی مظفری و فاطمه معتمدآریا +عکس

مجله اینترنتی کولاک : هنرمندان نیز همراه با دیگر افراد با نزدیک شدن به نوروز، به استقبال فصل بهار می‌روند. شاید در این بین وظیفه اجتماعی آن‌ ها بیش از سایرین باشد تا بتوانند با زنده نگه‌ داشتن سنت‌ها و آداب و رسوم، الگوی مناسبی در جامعه ایجاد کنند و حس خوبی را در مردم و جوانان ایجاد نمایند.

مصاحبه نوروزی با بهاره کیان‌افشار و نیکی مظفری و فاطمه معتمدآریا +عکس

فاطمه معتمدآریا، بهنوش طباطبایی، بهاره کیان‌افشار و نیکی مظفری بازیگرانی هستند که در آستانه نوروز با یکدیگر دیداری تازه کردند و با هم به گپ و گفت پرداختند. در این دیدار صمیمی که به بهانه نوروز انجام شد، کوروش جوان عکس‌هایی از این خانم‌های بازیگر ثبت کرد و بهاره کیان‌افشار و نیکی مظفری هم گفت‌وگویی با مجله خانواده سبز داشتند و درباره علاقه خود به بهار و سنت‌های نوروز صحبت کردند.

بهاره کیان‌افشار یکی از بازیگران موفق سال‌های اخیر سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود که نه تنها در همه مدیوم‌ها پر کار بوده، بلکه به شدت هم موفق ظاهر شده است.

او بعد از درخشش در سریال‌های “عاشقانه” و “گلشیفته” در شبکه خانگی این روز‌ها سریال “هشتگ خاله سوسکه” را در حال نمایش و فیلم‌های سینمایی “بی‌وزنی” و “پالتو شتری” را هم آماده اکران دارد.

 

خانم متولد بهار

من متولد بهار هستم و شاید این خصلت دوست داشتن بهار در من ذاتی است. حالم با اسم بهار و نوروز خوب است و از اینکه می‌بینم آدم‌ها با هر ناامیدی و بدبینی که دارند، باز هم به نوروز دلبستگی دارند و سعی می‌کنند به آن امید ببندند، خیلی خوشحالم.

وی می‌گوید: نوروز را دوست دارم، چون آغاز بهار است و من عاشق فصل بهار هستم. فکر می‌کنم هر بار بعد از اتفاقاتی که در طول هر سال رخ می‌دهد، عید نوروز نویدی از امید و تازگی دارد که آدم‌ها به آن دل می‌بندند که شاید فرار کنند از تجربه‌های تلخی که در سال قبل داشتند. این حس تازگی برای من کاملاً وجود دارد و در باور من است.

مصاحبه نوروزی با بهاره کیان‌افشار و نیکی مظفری و فاطمه معتمدآریا +عکس

سنت خانم مسافر

به شدت به آداب و رسوم علاقه دارم و معتقدم رسوم و اصالت‌ها باید حفظ شود. همیشه سعی می‌کنم به این سنت‌ها که سالهاست برای ما به ارمغان آورده شده و حفظ شده است، پایبند باشم. البته من بیماری سفر کردن دارم و معمولا نوروز پیشاپیش مسافرت می‌روم، ولی اگر باشم، حتما تمام آداب و رسوم آن را اجرا می‌کنم.

 

به یاد همدیگر باشیم

بهاره خانم می‌گوید: امیدوارم در طول زندگی به یاد همدیگر باشیم. به این فکر کنیم، روزی که قرار است از این دنیا برویم احساس کنیم به جز اهمیت‌هایی که برای خودمان و زندگی خودمان قائل بودیم، برای اطرافیان‌مان هم مؤثر بودیم و توانسته‌ایم برای دیگری هم قدمی برداریم. فکر کنم این یکی از چیز‌هایی است که به آدم احساس خوشبختی می‌دهد.

نیکی مظفری فرزند مجید مظفری از دیگر چهره‌های عرصه هنر است که فارغ از فعالیت‌های هنری خود سعی می‌کند به مسائل اجتماعی پرداخته و به نوعی در کنار و همراه با مردم باشد. او از جمله بازیگرانی است که هرگز سعی نکرده روی موج شهرت پدرش سوار شود.بلکه در عرصه هنر راه خود را به صورت مستقل ادامه می‌دهد و طبیعتا با این روش می‌تواندجایگاه بهتری هم دراین عرصه پیدا کند.

 

رابطه با عید و نوروز

با نوروز رابطه‌ای خوب و عالی دارم و خوشحالم که چنین سنت بزرگ و زیبایی داریم. از خانه تکانی گرفته تا هفت سین و دید و بازدید اعضای خانواده و دوستان. به نظرم نوروز باعث می‌شود که یک مقدار از فضای همیشگی و روزمره خانه و زندگی‌مان جدا شویم. خانه تکانی و تمیز کردن خانه برایم همیشه خوب بوده و هر سال خانه تکانی دارم و از سال‌ها قبل این را از بزرگترهایم آموخته‌ام که در کنار خانه تکانی باید دل‌ها و قلب‌ها و ذهن‌ها را هم پاکیزه کنیم و به قولی برای آن‌ها هم خانه تکانی داشته باشیم تا از خاطرات، ماجرا‌ها و اتفاقاتی که خوشایند نبوده دور شویم و دل‌هایمان را پاکیزه کنیم تا بتوانیم سال نو را پر انرژی و مثبت شروع کنیم.

 

خانه تکانی هنرمندان

بر خلاف تصور اینکه هنرمندان خودشان اینطور کار‌ها را انجام نمی‌دهند، همیشه کارهایم را خودم انجام می‌دهم و نه تنها کار‌های خودم را انجام می‌دهم؛ بلکه کار‌های پدرم را هم انجام می‌دهم (خنده)! البته گاهی بوده که کمک داشتم، ولی همیشه خودم کار‌های خانه را انجام می‌دهم؛ چرا که معتقد هستم باید همیشه خودم بالای سر کارهایم باشم و اتفاقاً کار کردن را دوست دارم.

مصاحبه نوروزی با بهاره کیان‌افشار و نیکی مظفری و فاطمه معتمدآریا +عکس

کمک‌های پدرجان

اصولاً پدرم همیشه در کار‌های خانه و خانه داری به من کمک می‌کند. مخصوصاً در زمینه آشپزی (خنده) که دیگر زبانزد خاص و عام است. در ماجرای خانه تکانی هم هر زمان بوده و نیاز به کمک داشتم، انجام داده است.

 

لحظه تحویل سال

لحظه تحویل سال، هرجا پدرم باشد من هم همانجا هستم (خنده). سعی می‌کنیم منزل خودمان یا منزل بزرگتر‌های خانواده پدرم باشیم. البته برای امسال هنوز برنامه خاصی نداریم و معمولاً شب عید را کنار پدرم و خانواده هستیم.

 

فاطمه معتمدآریا

تلاش و هنر ایشان در واژه نمی‌گنجد. ایشان تمام قدم‌هایی که در عرصه هنر برداشتند و تمام کارهای‌شان معرف وزن ایشان در هنر و سینمای ایران است. می‌توانم در یک جمله بگویم که خیلی دوست‌شان دارم و آرزو دارم مثل همیشه در قامت یک ستاره بدرخشند.

 

فقط سلامتی

اول از همه آرزوی سلامتی دارم، دوم سلامتی و سوم سلامتی و بعد از آن آرزوی سعادت، شادی، برکت و اتفاقات خوب دارم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا