سلامت

معایب عمل جنسی از پشت با زن

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

معایب عمل جنسی از پشت با زن

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سلامت مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

 

 

 

متن سوال:

 معایب و مزایای عمل جنسی از پشت با زن را توضیح دهید

سلام وقت شما بخیر همه مراجع (به جز آیات عظام تبریزى، سیستانى و وحید): کراهت شدید دارد.امام خمینى، آیت‏اللّه نورى و آیت‏اللّه فاضل، تعلیقات على العروه، ج ۲، النکاح، الفصل الاول، م ۱ ؛ آیت‏اللّه صافى، توضیح المسائل مراجع، م ۴۵۰ ؛ آیت‏اللّه خامنه‏اى، استفتاء، س ۴۱۹ ؛ آیت‏اللّه مکارم، تعلیقات على العروه، احکام الحیض، السابع و دفتر آیت‏اللّه بهجت. آیت‏اللّه سیستانى: اگر زن راضى باشد، کراهت شدید دارد و اگر راضى نباشد، بنا بر احتیاط واجب جایز نیست.آیت‏اللّه سیستانى، توضیح المسائل مراجع، م ۴۵۰٫ آیت‏اللّه تبریزى و آیت‏اللّه وحید: بنا بر احتیاط واجب جایز نیست.آیت‏اللّه تبریزى، استفتاءات، س ۱۴۶۳ و منهاج الصالحین، ج ۱، م ۲۲۸ و آیت‏اللّه وحید، منهاج الصالحین، ج ۲، م ۲۲۸٫

برخی ازعوارض این عمل زشت عبارتند از :

۱٫ مهمترین عارضه ای که مجامعت از طریق مقعد برای زن دارد این است که چون لذت حقیقی جنسی برای زن از طریق مقاربت از فرج و مجرای تناسلی حاصل می شود نه از طریق مقعد، بنابراین زن دچار سرد مزاجی و بی میلی جنسی شده و در آینده نزدیک خود را موجودی می یابد که وسیله دفع شهوت شوهرش شده و خودش نباید از این عمل خدادادی لذتی ببرد.

۲٫ از آنجا که ساختمان مقعد طوری است که ظرفیت پذیرش آلت مرد را ندارد(برخلاف واژن یا فرج که خاصیت ارتجاعی و لغزنده دارد) و هر لحظه امکان آسیب دیدگی ماهیچه حلقوی(اسفنگتر) دهانه مقعد و حتی پارگی ان وجود دارد . درنتیجه زن گرفتار درجاتی از بی اختیاری مدفوع شده و نیازمند جراحی و عوارض بعدی می شود. چون مرد در حال لذت جنسی فقط به فکر دفع شهوت خود است و حرکات بدون کنترل او هر لحظه می تواند به زن آسیب فیزیکی وارد کند.

۳٫ مقعد محل ذخیره فضولات دستگاه گوارش(مدفوع) است که حاوی میکروبها فراوانی است. در اثر مالش و دخول آلت مرد این میکروبها می توانند وارد دستگاه تناسلی مرد شده خود و او را به عفونتهای خاصی مبتلا سازند. در حالی که مقاربت از راه واژن یا فرج چنین عوارضی به همراه ندارد.

۴٫ مخاط مقعد بسیار ظریف و نازک است و احتمال پارگی و انتقال ویروس ایدز از طریق آن به داخل خون زیاد است و حتی یکی از علل شیوع ایدز در غرب از طریق جنسی، لواط و مقاربت از طریق مقعد است.

۵٫ از آنجا که دهانه مقعد دارای ماهیچه ای حلقوی است، مانند یک کش محکم دور آلت مرد را گرفته و در لحظه خروج منی مانند یک سد عمل می کند. و در اثر این عمل احتمال پس زدن منی به عقب و فشار به کیسه های منی و غده پروستات و عوارض ناشی از آن خیلی زیاد است.

۶٫ و نکته آخر اینکه از جمله عوارض مقاربت از راه مقعد ابتلای مرد به زود انزالی در آینده است. در نتیجه نمی تواند آنگونه که باید از همبستری با همسرش لذت ببرد و بنابراین دچار سرد مزاجی شده و مشکلات روحی پیدا خواهد کرد. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا