سریالسریال‌ایرانی

معرفی بازیگران و داستان سریال عمارت تاریکی در شبکه نمایش خانگی+زمان پخش

در این مطلب به معرفی بازیگران و داستان سریال عمارت تاریکی در شبکه نمایش خانگی می پردازیم. سریالی که از عنوانش مشخص است قرار است بعد از سال های زیاد بالاخره مارا با یک داستان ترسناک آشنا کند . مدت زیادی از آخرین عنوان های ترسناک ایرانی می گدرد. آثاری که معمولا نتوانستند زیاد مخاطبین را راضی نگه دارند.

بازیگران و داستان سریال عمارت تاریکی
بازیگران و داستان سریال عمارت تاریکی

هرچند بعضی از آن ها هم توانست به موفقیت چشم گیری برسند شاید این جاست که باید با مقایسه کیفیت و کمیت موضوع را باز تر کرد  سالانه در سینمای غرب فیلم های ترسناک زیادی ساخته می شود که برخی از آن ها با انتقاد تند منتقدین همراه می شوند و به عنوان اثری ضعیف پا به عرصه سینما می گذارن . برخی آثار دیگر که معمولا ادامه فیلم های ترسناک قدیمی است شاید به خاطر وجه قدیمی شان کمی رضایت مخاطبین جلب کرده باشند. اما به ظور کلی روند ساخت سریال و فیلم ترسناک در ایران کاملا متفاوت بوده. شاید از نظر تعداد به هیچ وجه برابری نکند اما مطمئنن کیفیت کفه ترازو را به این سمت پایین میاورد.

همین شرایط است که در واقع انتظارات علاقه مندان به عناوین ترسناک را از مجموعه عمارت تاریکی بالا برده است . این ساخته به کارگردانی و تهیه کنندگی  سهیل عبدالهی و فیلمنامه نویسی وجیهه شریعتی در اواسط سال جاری فیلم برداری اش به پایان رسیده است و عوامل آن هم اعلام کرده اند تدوین نهایی آن انجام شده است و آماده پخش می باشد . حال با کنار رفتن دومینو و به پایان رسیدن آن درصد پخش این سریال در آینده ای نزدیک بالا می رود و میتوانید برای دانلود سریال عمارت تاریکی از وبسایت که در زیر همین پست مشخص شده است با ترافیک نیم بها بهره ببرید.

موضوع این سریال ظاهرا درباره مشاغل یک معمار کم تجربه می باشد که برایش یک پیشنهاد کاری برای بازسازی یک عمارت قدیمی ارسال می کنند اوهم که به دنبال کار بود سریع این پیشنهاد را قبول می کند اما وقتی به پابه این عمارت قدیمی می گذارد اتفاقات عجیبی برای می افتد.

این مینی سریال در قالب ۴ قسمت بزودی قرار است پخش شود و به نوعی میتوان آن را یک جایگزین برای اتمام یافته ها در نظر گرفت و آغازی برای سایر سریال های جدید شبکه نمایش خانگی دانست.

چرا که سایر سریال ها هم نظیر مانکن کم کم به پایان خود نزدیک می شوند و مسلما مخاطبین زیادی منتظر معرفی عناوین با کیفیت بالا می باشند و بسیاری امیدوار هستند که با ساخته های جدید تر که در حال تولید هستند نمایش خانگی از این تراژدی خود بیرون آید و بار دیگر آثاری قوی را به علاقه مندان معرفی نماید .از شاهکار های نمایش خانگی میتوان به آثاری نظیر شهرزاد و قلب یخی اشاره کرد که به نوعی خودشان به عنوان یک موفقیت کامل بر سر زبان ها انداختند و هیچ زمانی نبود که در جمعی حرفی از آن ها زده نشود.

بد نیست با اکیپ بازیگران این مجموعه تازه ساخت آشنا شوید در این سریال بازیگرانی نظیر سوگل اباذری, طناز مسیبی, علی عابدی ,فلورا مختاری و مرتضی خانجانی به عنوان شخصیت های اصلی داستان ایفای نقش کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا