سینماسینمای‌ایران

معرفی بازیگران و داستان فیلم گیج گاه+ زمان اکران و نقد و بررسی

در این مطلب به معرفی بازیگران و داستان فیلم گیج گاه پرداخته ایم. فیلمبرداری نخستین فیلم بلند سینمایی عادل تبریزی با نام موقت “گیج‌گاه” با حضور رخشان بنی اعتماد در غرب تهران در حال انجام است.

بازیگران و داستان فیلم گیج گاه
بازیگران و داستان فیلم گیج گاه

در این فیلم سینمایی که تهیه آن را میرولی الله مدنی برعهده دارد، زوج حامد بهداد و باران کوثری برای اولین‌بار در ژانر کمدی به ایفای نقش می‌پردازند. فیلمنامه “گیج گاه” بر اساس ایده‌ای از عادل تبریزی، به طور مشترک توسط او و ارسلان امیری به نگارش درآمده است.

عادل تبریزی پیش از این تجربه دستیاری با کارگردانانی همچون مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی، حمید نعمت الله و … و ساخت فیلم‌های کوتاه “من قدیمی هستم”، “اول پاییز” و “ضد ضربه” را به عهده داشته است. سرمایه‌گذاری این اثر سینمایی را محمد حسینخانی و حنیف سروری بر عهده دارند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مشاور کارگردان: علی مصفا، مدیرفیلمبرداری: کوهیار کلاری، تدوین: عماد خدابخش، صدابردار: سعید بجنوردی، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه: مرتضی شریف پناهی، طراح لباس: حدیث حسنوند، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: علی جناب، مدیر تولید: مهدی چراغی، عکاس: نوشین جعفری، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، تهیه کننده اجرایی و مدیر پروژه: حنیف سروری.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا