سریالسریال خارجی

معرفی ترسناکترین سریال های دنیا + خلاصه داستان و نمره منتقدان

معرفی ترسناکترین سریال های دنیا به همراه اطلاعات تکمیلی درباره این سریال از جمله خلاصه داستان عکس و نمره منتقدان را در این مطلب بخوانید. فیلم های وحشتناک همیشه آثار و عناوینی هستند که تماشاگران فراوانی را جذب می کنند. ولی مشکل فیلم های خوفناک این است که تنها برای دو یا سه ساعت مخاطبشان را مشغول می کنند. بدین ترتیب تماشاگری که علاقمند است برای مدتی طولانی‌تر بترسد، باید به دنبال گزینه های جذاب تری باشند. جایی که سریال های ترسناک وارد می شوند. فضای ترس آلود سریال های ترسناک، پیچیدگی و عمق بیشتری نسبت به فیلم های سینمایی دارند و البته که ساعتهای بیشتری را به ترساندن تماشاگرشان مشغول هستند.

ترسناکترین سریال های دنیا
ترسناکترین سریال های دنیا

از سال های دهه ۵۰ میلادی تا امروز، سریال های ترسناک پیوسته در حال ترقی بوده اند. در چند سال گذشته اما سرعت رشد سریال های ترسناک، بیش از قبل شده است. به این ترتیب پیداکردن سریال های ترسناک، راحت تر از قبل شده و اکنون می توانیم با خیال راحت تری از سریال های وحشتناک لذت ببریم.

در ادامه میتوانید با ترسناک ترین مجموعه تلویزیونی هایی که میتوانید از تماشای آنها لذت ببرید، آشنا شوید. سریال هایی که جذابیت بیشتری نسبت به بسیاری از فیلم های ترسناک دارند.

سریال آینه سیاه( Black Mirror)

 

نمره منتقدان:۸۳ از ۱۰۰

این مجموعه رازآلود در ژانر علمی تخیلی قرار می گیرد اما داستان های مرموزی که دارد، آنرا به یکی از متمایز ترین سریال های ترسناک دنیا تبدیل می کند.« آینه سیاه» از آن سریال های ترسناک معمولی نیست. بخش عظیمی از ترسی که سریال به تماشاگرش منتقل می کند، از داستان های تخیلی و البته هوشمندانه اش نشات می گیرد. هر اپیزود از سریال« آینه سیاه» یک داستان مستقل و متفاوت با اپیزودهای دیگر دارد. بنابراین با تماشای هر اپیزود آن، داستان آنرا به صورت کامل تماشا می کنید.

تمرکز اصلی« آینه سیاه» بر روی تأثیر تکنولوژی و فناوری های امروزی بر زندگی انسان است. این مجموعه تلویزیونی از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ به وسیله یک شبکه انگلیسی پخش می شد ولی سرویس استریم نتفلیکس آنرا خریداری کرد. تا امروز ۵ فصل، یک اپیزود ویژه و یک فیلم تلویزیونی از این سریال منتشر شده است. چنانچه دوست دارید از تماشای اثرات پیشرفت فناوری بر روی زندگی انسانها متعجب شوید و حتی گاهی بترسید،« آینه سیاه» تقریباً تنها گزینه ی شما لقب می گیرد.

سریال داستان ترسناک آمریکایی( American Horror Story)

 

نمره منتقدان:۷۶ از ۱۰۰

سریال« داستان ترسناک آمریکایی» هم در شرایطی مشابه با« آینه سیاه» علاقه ای به طولانی کردن داستان هایش ندارد. براین اساس داستان هر فصل سریال، با فصل های دیگر متفاوت است و البته که در همان فصل به پایان می رسد. با این حال بیشتر بازیگران سریال، در همه ی فصل ها حضور دارند و تنها نقش های گوناگونی را برعهده می گیرند.« داستان ترسناک آمریکایی» تحت‌تأثیر فیلم های خوفناک کلاسیک و قدیمی سینما است. براین اساس بیشتر صحنه های مجموعه، حال و هوای قدیمی دارند و البته که فضای ترسناکی بر سریال حاکم است.

خیلی از منتقدان معتقدند « سریال ترسناک آمریکایی» یکی از متمایز ترین آثاری است که تابحال در ژانر ترسناک ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی که از شبکه FX پخش می شود، تا امروز برای ۹ فصل منتشر شده و برای فصل دهم هم بازمی گردد. در صورتیکه تصمیم دارید به تماشای« داستان ترسناک» آمریکایی بنشینید، باید بدانید که این سریال به یکی از منحصربه فردترین تجربه های شما در ژانر ترسناک تبدیل می شود.

سریال داستان عامه پسند ( Penny Dreadful)

 

ترسناکترین سریال های دنیا 1
ترسناکترین سریال های دنیا ۱

نمره منتقدان:۹۱ از ۱۰۰

اشتباه نکنید. مجموعه تلویزیونی« داستان عامه پسند » هیچ ارتباطی با فیلم« داستان عامه پسند » ساخته ی کویین تین تارانتینو ندارد. این سریال درام که ریشه های ترسناکی در داستان وجود دارد ، طبق داستان های قدیمی و افسانه های محلی ترسناک ساخته شده است. دراکولا، آبراهام ون هلسینگ، دوریان گری، فرانکشتاین، دکتر جکیل و آقای هاید از معروف ترین شخصیت های ترسناکی هستند که به شکل جالبی در این سریال به تصویر کشیده می شوند. به این ترتیب اگر دوست دارید شخصیت های ادبیات کلاسیک ترسناک را بشناسید،« داستان عامه پسند » سرگرم کننده است.

این سریال تنها برای سه فصل و ۲۷ اپیزود از شبکه ی شوتایم پخش شد. پخش آن در سال ۲۰۱۶ به پایان رسید. در صورتیکه بعد از تماشای سریال از حال و هوا و فضای ترسناک و پیچیده آن خوشتان آمد، نگران نباشید. سریال« داستان عامه پسند :شهری از فرشته ها» بزودی پخش می شود که رابطه تنگاتنگی با سریال دارد.

سریال خون حقیقی( True Blood)

 

خون حقیقی - ترسناکترین سریال های دنیا
خون حقیقی – ترسناکترین سریال های دنیا

نمره منتقدان:۷۰ از ۱۰۰

نخستین قسمت از سریال« خون حقیقی» در سال ۲۰۰۸ پخش شد. شبکه ی HBO که بیشتر هواداران فیلم ها و سریال ها آنرا با سریال« بازی تاج و تخت» می شناسند، در شش سال، هفت فصل از این سریال را منتشر کرد. مجموعه تلویزیونی« خون حقیقی» شروعی طوفانی و باورنکردنی داشت و موفق شد جوایز بسیاری را کسب کند. ولیکن به مرور زمان، سریال جذابیت هایش را از دست داد. منتقدان اعتقاد دارند پایان« خون حقیقی» بیش از حد ناامیدکننده بود. با این حال فضای خوفناک و خشن مجموعه تلویزیونی، امتحانش را پس داده است.

این سریال طبق رمان های« اسرار خون آشام جنوب» نوشته ی چارالین هریس ساخته شده است. داستان« خون واقعی» در مورد  سوکی استکی هاوس، خدمتکار یک رستوران است که میتواند با ارتباط تله پارتی، دیگران را تحت‌تأثیر قرار دهد. او به دو برادر خون آشام آشنا می شود. منتها در شهر بن تمپر که سوکی زندگی می کند، موجودات جادویی فراوانی وجود دارند.

سریال چیزهای عجیب( Stranger Things)

 

چیزهای عجیب - ترسناکترین سریال های دنیا
چیزهای عجیب – ترسناکترین سریال های دنیا

نمره منتقدان:۹۳ از ۱۰۰

زمانی که پخش سریال چیزهای عجیب در سال ۲۰۱۶ شروع شد، تقریباً هیچ کدام از عوامل مجموعه تلویزیونی تصور نمی کردند راه صدساله را در یک شب طی کنند ولی سریال آنها به یکی از جذاب ترین و پرتماشاگرترین سریال های سرویس استریم نتفلیکس تبدیل شد.« چیزهای عجیب» تحت‌تأثیر فیلم های ترسناک و علمی تخیلی دهه ۸۰ میلادی ساخته شده است. به این ترتیب فضای مجموعه تلویزیونی هم در آن ایام می گذرد و داستان کلاسیکی دارد.

داستان« چیزهای عجیب» در شهری در ایالت ایندیانا در آمریکا جریان دارد. جایی که پسربچه ای ناگهان پنهان می شود. خانواده و دوستان او که نگران او هستند، به دنبال او می گردند. اما دخترکی وارد ماجرا می شود که همه چیز را تحت‌تأثیر قرار می دهد. ولی شرایط وقتی پیچیده تر می شود که هیولا هم وارد داستان میشوند ! منتقدان اعتقاد دارند فضاسازی، موسیقی متن و بازیگران« چیزهای عجیب» علت اصلی جذابیت آن هستند.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ و سریال جدید خارجی مراجعه کنید


همچنین بخوانید:

معرفی بهترین سریال های ۲۰۲۰ به انتخاب کاربران imdb

معرفی جدیدترین سریال های خارجی ۲۰۲۰

معرفی بهترین سریال های ترکی سال ۲۰۲۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا