سریالسریال‌ایرانی

معرفی سریال طنز رمضان ۹۹ | همه چیز درباره سریال پدر پسری شبکه ۵ + زمان پخش

معرفی سریال طنز رمضان ۹۹ همه چیز درباره سریال پدر پسری شبکه ۵ به همراه زمان پخش این سریال طنز همچنین داستان و بازیگران طنز پدر پسری. سریال طنز «پدر پسری» ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی در حال آماده سازی در ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه ۵ سیما است که از ابتدای ماه مبارک رمضان سال آینده پخش می‌شود.

سریال طنز رمضان ۹۹
سریال طنز رمضان ۹۹

تصویربرداری سریال طنز «پدر پسری» همنشین سفره‌های افطار مردم در رمضان ۹۹، ادامه دارد.فیلمبرداری سریال این روزها در دانشگاه خوارزمی با حضور مهران رجبی و محمدجواد جعفرپور ادامه دارد و گروه سازنده با تمام قوا برای رساندن کار به شب‌های ماه مبارک رمضان در حال فعالیت هستند.

بازیگران اصلی این سریال عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور و کتایون بختیاری، یدالله شادمانی و مهران رجبی هستند. گفتنی است با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور عوامل این سریال به صورت مستمر در پشت صحنه پایش و تمام نکات بهداشتی رعایت می‌شوند.

مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ سه بازیگری هستند که در سالهای اخیر در آثار طنز زیادی حضور پیدا کرده اند. از مهر آوران و سنگ چاپ، آخرین بار سریال طنز لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها از شبکه ۳ سیما پخش شد.

محمدرضا حاجی غلامی کارگردان جوانی است که تجربه زیادی در تلویزیون ندارد. این کارگردان فیلم سینمایی «لکنت» را در سال ۹۶ ساخت. در خلاصه داستان این فیلم آمده بود: داستان این فیلم روایت زندگی پسر بچه ایی روستایی است که قصد دارد با راهنمایی معلم خود وبوسیله کتاب،لکنت زبان خواهر خود را برطرف کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا