سریال

معرفی سریال کره‌ای می‌خواهم آهنگ تو را گوش کنم (I Wanna Hear Your Song)

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: سریال « I Wanna Hear Your Song» یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای امسال در ژانر کمدی- عاطفی و رمز آلود بود که چهره‌های مطرحی چون یئون وو-جین، کیم سه جئونگ، سونگ جا-ریم و پارک  جی-یئون در آن ایفای نقش کرده‌اند. این سریال در ۳۲ قسمت از شبکه KBS2 نمایش داده شد.

این سریال درمورد یک نقاره زن به نام هونگ یو یینگ است که همه حافظه‌اش را بعد از شبی که یک قتل رخ می‌دهد از دست می‌دهد. او وقتی با یک پیانیست مشکوک ناشنوا آشنا می‌شود سعی می‌کند حقیقت آن شب رمزآلود و آن قتل را جستجو کند. جی جونگ تاکنون به عنوان یک شوفر به صورت پاره وقت کار کرده است و حالا سعی دارد به دنبال علاقه‌اش برود و به عنوان یک نقاره زن مشغول به کار شود.

به نظر می‌رسد زندگی روی خوشی به روی او نشان نمی‌دهد چراکه دوست پسر او به او خیانت کرده و سراغ دوست صمیمی‌اش رفته است. یکی دیگر از مشکلات او رنج بردن از بی خوابی است. یک حادثه تلخ در گذشته او رخ داده است که او چیز بسیار کمی در مورد آن به یاد می‌آورد. او با فردی به نام جانگ یونگ آشنا می‌َشود.  او خیلی بد آواز می‌خواند اما یک پیانیست خوب در ارکستر است. برای کمک کردن به هونگ یی و بی خواب اش ، جانگ  یون هر شب با او تماس می‌گیرد. آنها سعی دارند حقیقت آن قتل را کشف کنند.

معرفی بازیگران سریال کره‌ای می‌خواهم آهنگ تو را گوش کنم

یئون وو-جین در نقش جانگ یون:  پیانیستی در اکسترا که ناشنوا است. او به یی-یانگ کمک می‌کند تا بی خواب‌اش را رفع کند.

کیم سه-جئونگ در نقش هونگ یی-یانگ: نقاره زنی که از بی خوابی رنج می‌برد. او فقط درصورتی خوابش می‌برد که به آهنگ یک شخص ناشنوا گوش بدهد.

سونگ جائهجریم در نقش نام جو-وان» : رهبر ارکستر که جذابیت زیادی دارد.

پارک جی-یئون در نقش ها ایون-جو: یک نوازنده ویالون که در ارکستر که خاطر غرور و تکبرش معروف است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا