سینماسینمای‌ایران

معرفی فیلم خروج ساخته ابراهیم حاتمی کیا+بازیگران، خلاصه داستان و زمان اکران

در این مطلب از بازیگران و داستان فیلم خروج نوشته ایم. فیلم خروج ساخته ابراهیم حاتمی کیا بیستمین و جدیدترین اثر این کارگردان مشهور است. آخرین فیلم حاتمی کیا «به وقت شام» بود که با استقلال نسبتا خوبی از سوی مخاطبین روبه رو شد.

فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد است. این فیلم سینمایی بعد از «بادیگارد» و «به وقت شام»، سومین همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج با ابراهیم حاتمی کیا خواهد بود.

خلاصه داستان

خروج داستان ۸ تا ۱۰ مرد است که از دزفول سفر خود را آغاز کرده و راهی تهران می‌شوند، این افراد دو ماه و نیم در مسیر هستند و در این راه با چالش‌های فراوانی روبرو می‌شوند. این فیلم زندگی گروهی پنبه‌کار شهرستانی را روایت می‌کنند که محصول‌شان بر اثر بارش شدید باران، آب خورده و وعده‌هایی که به آنها داده شده، پوچ درآمده‌اند. این گروه تصمیم می‌گیرند که برای اعتراض به وضعیت‌شان نزد هیئت دولت در نهاد ریاست جمهوری بروند.

اسامی بازیگران

فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، گیتی قاسمی، مهدی فقیه، سام قریبیان، محمد فیلی، آتش تقی پور، اکبر رحمتی، فرزاد حسنی، رامین پور ایمان و محسن صادقی نسب در این فیلم سینمایی به ایفای نقش خواهند می پردازند.

از جمله عوامل این فیلم سینمایی می‌توان اشاره کرد به مجری طرح و مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، بازیگردان و سرپرست گروه برنامه ریزی و کارگردانی: علیرضا صالحی، مدیر فیلمبرداری: آئین ایرانی، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، صداگذار: علیرضا علویان، چهره پرداز: مهرداد میرکیانی، تدوین: عماد خدابخش، جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، جلوه های ویژه بصری: محمد برادران، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح صحنه: مجید علی اسلام، مدیر تدارکات: حیدرضا سرپیران

زمان اکران

فیلم خروج در جشنواره فیلم فجر ۹۸ موفق به دریافت ۴ سیمرغ شد. این فیلم طبق گفته علی سرتیپی به احتمال قریب به یقین از گزینه های اکران نوروزی در نوروز ۹۹ است.

بازیگران و داستان فیلم خروج
بازیگران و داستان فیلم خروج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا