سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم دنیای ژوراسیک ۳ : فرمانروایی | داستان و اسامی بازیگران دنیای ژوراسیک ۳

معرفی فیلم دنیای ژوراسیک ۳ : فرمانروایی Jurassic World: Dominion به همراه زمان اکران داستان و اسامی بازیگران دنیای ژوراسیک ۳ در همین مطلب. به نقل از ورایتی، کالین ترورو کارگردان «دنیای ژوراسیک ۳» روز سه شنبه ۲۵ فوریه از عنوان ششمین فیلم از فرنشایز «ژوراسیک» رونمایی کرد. در عکسی که ترورو از کلاکت فیلم در توییتر خود منتشر کرد عنوان فیلم «دنیای ژوراسیک: فرمانروایی/Jurassic World: Dominion» اعلام شد.

بازیگران دنیای ژوراسیک ۳
بازیگران دنیای ژوراسیک ۳

این عنوان عبارتی از کتاب مقدس را به یاد می آورد که می گوید: خداوند فرمانروایی زمین را به انسان بخشید. پیش بینی می شود «دنیای ژوراسیک: فرمانروایی» پیامدهای اتفاقات قسمت قبلی با عنوان «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» را به تصویر بکشد.

لورا درن، جف گلدبلوم و سم نیل برای بازی در پروژه «دنیای ژوراسیک ۳» دوباره به دنیای دایناسورها بازمی‌گردند. این سه نفر که همگی در نسخه اصلی «پارک ژوراسیک» استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۹۳ حضور داشته‌اند در فصل سوم همکاری یونیورسال و امبلین‌پیکچرز در مجموعه فیلم‌های «دنیای ژوراسیک»، در همان نقش‌های سابق خود بازی خواهند کرد. بنابراین درن نقش دکتر الی ستلر را خواهد داشت و سم نیل به جای دکتر آلان گرنت بازی خواهد کرد و گلدبلوم نیز به همان قالب بذله‌گوی دکتر یان مالکوم باز خواهد گشت.

فیلمبرداری نسخه سوم از فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک» پس از پشت سر گذاشتن ماه‌ها تعطیلی به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا از اواخر تابستان سال جاری آغاز خواهد شد.

کریس پرت در نقش اوون گریدی، برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر دارنینگ، سم نیل در نقش دکتر آلن گرانت، لورا درن در نقش الی ساتلر، جف گلدبلوم در نقش ایان مالکوم، دنیلا پیندا در نقش زیا رودریگوئز، جاستیس اسمیت در نقش فرانکلین وب، جیک جانسون در نقش لوری کورترس و عمر سی در نقش بری از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

کریس پرت در نقش اوون گریدی بار دیگر به دنبال موفقیت‌های دو نسخه قبلی این فیلم در گیشه است، پرت سال گذشته انیمیشن موفق «به پیش» را در گیشه داشت، اثری که در صورت برگزاری اسکار از شانس‌های آکادمی به حساب می‌آید.

ترورو در مصاحبه‌ای طی اکران نسخه دوم فیلم در پاریس اعلام کرد که: فیلم سینمایی Jurassic Park باید بتواند مانند مجموعهٔ Star Wars باشد که چندین کارگردان مخلتف توانایی ادامه دادن راه کارگردان قبلی را داشته باشند و چیز بسیار متفاوت و جالبی خلق کنند.

کالین ترورو که کارگردان «دنیای ژوراسیک» (۲۰۱۵) بود بعد از آنکه جی. آ بایونا کارگردانی قسمت دوم این مجموعه تحت عنوان «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» را برعهده داشت دوباره به عنوان کارگردان به این پروژه پیوست. ترورو همچنین فیلمنامه این کار را به همراه امیلی کارمایکل براساس داستان درک کونالی نوشته است.

استیون اسپیلبرگ کارگردان قسمت اول مجموعه «ژوراسیک» یکی از مدیران تولید این فیلم است. تاریخ اکران آخرین نسخه از این مجموعه برای ۲۱ جون سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.


⇐ دیدن مطالب بیشتر در لینک: فیلم جدید خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا