سینماسینمای‌ایران

معرفی فیلم سینمایی کرونا + اسامی بازیگران، خلاصه داستان و زمان اکران

معرفی فیلم سینمایی کرونا به همراه اسامی بازیگران، خلاصه داستان و زمان اکران فیلم کرونا به تهیه کنندگی سید ابراهیم کرونا در همین مطلب. سید ابراهیم عامریان، تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی «انفرادی»و «دینامیت» تهیه فیلمی با مضمون کرونا را برعهده گرفت.

معرفی فیلم سینمایی کرونا
معرفی فیلم سینمایی کرونا

فیلمنامه «کرونا» در ژانر اجتماعی در حال نگارش است و به زودی با انتخاب کارگردان، برای درخواست پروانه ساخت ارائه می‌شود.

عامریان درباره این فیلم سینمایی گفته است: «فیلم «کرونا» تقدیمی‌ای است به جامعه پزشکان و پرستاران و پرسنل درمانی که امروز در خط اول جبهه سلامتی هموطنانمان در حال جنگیدن با ویروس کرونا هستند.»

این تهیه‌کننده سینما گفت: «این فیلم سینمایی فقط در جهت به تصویر کشیدن لحظاتی از تلاش‌های عزیزان کادر و پرسنل درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا  است.»

فیلم سینمایی «کرونا»، اردیبهشت ١٣٩٩ وارد مرحله پیش تولید می‌شود.

شیوع کرونا در روزهای اخیر باعث مرگ بسیاری از شهروندان در شهرهای ایران شده است. توصیه بسیاری از پزشکان و کارشناسان این است که مردم برای جلوگیری از شیوه ویروس در خانه بمانند. به طور حتم یکی از موضوعاتی که این فیلم به آن خواهد پرداخت قرنطینه بسیاری از شهروندان در خانه هایشان خواهد بود.

گفته می شود این فیلم تنها فیلمی نخواهد بود مه با موضوع کرونا ساخته خواهد شد. هم اکنون بسیاری از مستندسازان نیز در تدارک ساخت فیلمی درباره کرونا در ایران هستند.


همچنین بخوانید:

عکس پروفایل با موضوع کرونا + عکس نوشته و متن

عکس پروفایل در خانه بمانیم+ متن و عکس نوشته

متن های فضای مجازی درباره شیوع کرونا در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا