سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم «علاءالدین» با بازی ویل اسمیت+ خلاصه داستان، تاریخ اکران و بازیگران

مجله اینترنتی کولاک: به نقل از هالیوود ریپورتر؛ جینی، یاسمین و علاءالدین در فیلم «علاءالدین» Aladdin دیزنی حضور دارند. «علاءالدین» نسخه بازسازی شده انیمیشن قدیمی به همین نام است.

 

اسمیت هم با انتشار تصویری از خودش در اینستاگرام نوشت: به شما می‌گویم که یک سره آبی می‌شوم. نخستین تریلر این فیلم اکتبر ۲۰۱۸ پخش شده بود و تنها تصویری از علاءالدین و چراغ مشهورش را در خود داشت.

علاء‌الدین اصلی به کارگردانی جان ماسکر و ران کلمنتس سال ۱۹۹۲ به نمایش درآمده و بیش از ۵۰۴ میلیون دلار فروش کرده بود. این فیلم را گای ریچی کارگردانی کرده است و فیلم قرار است ۲۴ ماه می ۲۱۰۹ راهی سینماها شود.

ریچی پیش از این کارگردانی فیلم‌های همچون “شرلوک هلمز”، “اسنچ” و “شاه آرتور” را در کارنامه داشته و حالا سراغ اتفاق تازه‌ای در سینما رفته است.

منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمن، ویل اسمیت در نقش جنی، مروان کنزاری در نقش جعفر، نسیم پدراد در نقش دالیا، نوید نگهبان در نقش سلطان، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس و نومان اکاردر نقش حکیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aladdin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم لایو اکشن علاالدین بر عهده گای ریچی، کارگردان فیلم‌هایی چون دو قسمت فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) و فیلم Snatch (قاپ زنی)، بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا