سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم هندی Pati Patni Aur Woh (شوهر، زن و او)

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: فیلم «Pati Patni Aur Woh» به کارگردانی مودسر عزیز که فیلمی کمدی عاطفی است و یک مثلث عشقی را به تصویر کشیده، یک هفته‌ای است که در سینماهای هند اکران و توانسته مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد. کارتیک آرین، بومی پادنکر و آنانیا پاندی بازیگر اصلی سریال هستند. آپارشاکتی کورانا دیگر بازیگر شناخته شده این فیلم است.

فیلم: Pati Patni Aur Woh (شوهر، زن و او)

این فیلم بازسازی یک فیلم با همین عنوان است که در سال ۱۹۷۸ میلادی ساخته شده بود. این فیلم تاکنون لقب پرفروش‌ترین فیلم کارتیک آرین در آخرین اول هفته را گرفته است و این بازیگر جوان از این بابت بسیار خوشحال است. نگاه منتقدین سینمایی هم درست همانند مخاطبین سینما نسبت به این فیلم مثبت بوده است. این فیلم در اولین روز اکران خود ۹ کرور فروش کرد و جمع فروش او در یک هفته اکران چیزی حدود ۵۴ کرور اعلام شده است.

داستان این فیلم در مورد مردی متاهل به نام آبیناو«چینتو» با بازی کارتیک آرین است که زندگی خوب و با ثبات و امنی در کنار همسرش، ودیکا (با بازی بومید پادنکر) دارد. آبیناو کارمندی از طبقه متوسط جامعه است که ناخواسته درگیر یک رابطه با منشی شرکت به نام تپاسیا سینگ (با بازی انانیا پاندی) می‌شود و به او علاقه‌مند می‌شود. آبیناو و ودیکا به طور سنتی با هم ازدواج می‌کنند. آنها از طریق خانواده‌ها به هم معرفی شده با هم آشنا می‌شوند و درنهایت ازدواج می‌کنند و در کانپور زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند. آنها وارد جریان یک زندگی روتین تکراری و خسته کننده می‌شوند.

فیلم هندی شوهر، زن و او

آبیناو یک کارکند ساده است و ودیکا معلم فیزیک است. تپاسیا دختری مدرن و شهری است که به تازگی از دهل به کانپور آمده و دنبال یک زمین است و آبیناو مسئول انجام کار او می‌شود و دیدارهای مکرر آنها باعث می‌شود آبیناو جذب او شود و زمان زیادی را در کنار او سپری می‌کند و شروع به دروغ گفتن به همسرش می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا