سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم After Yang با بازی گلشیفته فراهانی+بازیگران، خلاصه داستان و نقد و بررسی

مجله اینترنتی کولاک: فیلم After Yang با بازی گلشیفته فراهانی ساخته می شود.  After Yang (بعد از یانگ) فیلم جدیدی ست با بازی گلشیفته فراهانی و کالین فارل که به زودی اکران خواهد شد. کالین فارل بازیگر مشهور و ایرلندی تبار هالیوود است که در فیلم هایی همچون اسکندر، گزارش اقلیت و هفت روانی ایفای نقش کرده است.

 

فیلم After Yang با بازی گلشیفته فراهانی
فیلم After Yang با بازی گلشیفته فراهانی

 

در فیلم بعد از یانگ عیر از کالین فارل و گلشیفته فراهانی ، Justin Min از سریال The Umbrella Academy و Sarita Choudhury از سریال Homeland به وی اضافه شده اند. “بعد از یانگ” فیلمیست بر اساس داستان کوتاه Saying Goodbye to Yang است که در درنیایی میگذرد که مردم از رباتها به عنوان پرستار بچه استفاده میکنند و در داستان فیلم پدر و دختری را داریم که میخواهند زندگی عضو رباتیک خانواده شان Yang را نجات دهند که قرار بوده خواهر کوچکشان را آموزش دهد و گلشیفته در این فیلم نقش همسر فارل را ایفا می کند …

گلشیفته به تازگی در فیلم «جیم جارموش» یعنی «پترسون» با Adam Driver هم بازی بود و بزودی نیز با Chris Hemsworth در فیلم اکشن/تریلر Dhaka همبازی خواهد شد و حضورش در فیلم Body of Lies و همکاری با Ridley Scott مقدمات خروجش از ایران را فراهم کرد و امیدواریم این روند موفقیت امیز را ادامه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا