سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم Uncharted با بازی آنتونیو باندراس و تهیه کننده ایرانی + داستان و زمان اکران

معرفی فیلم Uncharted با بازی آنتونیو باندراس به همراه معرفی کامل بازیگران داستان فیلم و زمان اکران همچنین نقد و تحلیل فیلم Uncharted با تهیه کننده ایرانی

فیلمی ماجراجویانه با تهیه‌کننده‌ای ایرانی آماده ساخت می‌شود. آنتونیو باندراس که برای بازی در فیلم «درد و افتخار» نامزد اسکار شده بود، در فیلم اقتباسی Uncharted  با تام هالند و مارک والبرگ همبازی شد.

معرفی فیلم Uncharted با بازی آنتونیو باندراس
معرفی فیلم Uncharted با بازی آنتونیو باندراس

کارگردانی این فیلم با روبن فلایشر کارگردان فیلم venom است. پس از آنکه در ماه ژانویه گزارش شده بود که او گزینه‌ی اول استودیو است، با سونی به توافق رسیده است. در این فیلم قرار است تا داستان نیتان درک روایت شود، جوینده گنجی که با سفرهایش به تمام دنیا پرده از اسرار مرموز تاریخی برمی‌دارد.

آرت مارکام و مت هالووی فیلمنامه‌ این اثر را نوشته‌اند و سونی این فیلم را ۵ مارس سال ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) اکران می‌کند. اسد قزلباشی یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم است.

باندراس در مالاگا، آندلس، اسپانیا زاده شد، پدر او پلیس و مادرش یک معلم بود و او یک برادر به نام فرانسیسکو داشت. چندی بعد باندراس دین خود را کاتولیک انتخاب کرد. او از همسر اول خود، آنا لزا، طلاق گرفت و در سال ۱۹۹۶ با ملانی گریفیث ازدواج کرد و آن‌ها صاحب دختری به نام استلا باندراس شدند.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: باکس آفیس هفتگی ۲۰۲۰ و فیلم جدید خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا