تلویزیون

معرفی مهمان امشب دورهمی سه شنبه ۶ خرداد ۹۹ + بیوگرافی مهمان و زمان پخش

معرفی مهمان امشب دورهمی سه شنبه ۶ خرداد ۹۹ به همراه بیوگرافی کامل مهمان امشب دورهمی و زمان پخش این برنامه با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم. دورهمی مهران مدیری با هنرمندان و چهره ها همچنان پر بیننده ترین برنامه های شبکه نسیم است.

مهمان امشب دورهمی سه شنبه ۶ خرداد ۹۹
مهمان امشب دورهمی سه شنبه ۶ خرداد ۹۹

مهمان امشب برنامه دورهمی فلورا سام بازیگر سینما و تلویزیون و نویسنده است. فلورا سام ۱۲ آبان ۱۳۴۴ در شیراز به دنیا آمد. فلورا سام در سال ۱۳۶۳ با مجید اوجی، تهیه‌کننده ازدواج کرد و در سال ۱۳۶۶ با انتخاب رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد. شروع فعالیت حرفه‌ای وی در تلویزیون صرفاً به دلیل روابط خانوادگی با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «مهر و ماه» در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی حمید لبخنده بود.

او همچنین در مجموعه‌های شیخ مفید، روزهای زندگی، همسایه‌ها، شبی از شب‌ها، نشانی و ماه عسل ایفای نقش کرده‌است. سریال توطئهٔ فامیلی، آخرین کار اوست. فیلمنامهٔ این سریال را نیز او نوشته بود. آخرین فیلمنامه پخش شده توسط صدا و سیما که به دست وی نوشته شده با عنوان تا… رهایی می‌باشد که در پاییز ۹۰ شروع به پخش شده‌است. مجموعه تلویزیونی راز پنهان در ماه رمضان سال ۱۳۹۱ از تلویزیون پخش شد که نویسندگی و کارگردانی آن به عهده فلورا سام بود. در ایام نوروز ۱۳۹۳ «ما فرشته نیستیم» از این کارگردان از شبکه تهران پخش شد.

نامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های رمضان روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه ساعت ۲۳ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا