سریالسریال خارجی

معرفی کامل بهترین سریال‌های اینترنتی هندی + مشخصات و عکس

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: هند یکی از بزرگترین صنعت‌های فیملسازی دنیا را دارد و باید بگوییم که در زمینه ساخت سریال‌های اینترنتی هم هندی‌ها توانسته در سطح جهان مورد توجه قرار بگیرند و حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند. طی چند ماه اخیر که به خاطر همه گیری و شیوع ویروس کرونا مسئولین و رسانه‌ها به مردم توصیه می کنند از رفت و آمدهای غیرضروری در محافل عمومی خودداری کنند و بیشتر وقت خود را در خانه سپری کنند وقت بسیار خوبی است که اوقات فراغت و بیکاری خود را صرف تماشای فیلم و سریال‌های متعدد و جذاب کنید. در اینجا قصد داریم تعدادی از بهترین سریال‌های اینترنتی هندی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

Kota Factory

«Kota Factory» یکی از بهترین سریال‌های اینترنتی هند در ژانر کمدی درام است. کارخانه «کوتا» در شهر دانشجویی کوتا واقع شده است و داستان زندگی یک پسر ۱۶ ساله به نام ویباو روایت می‌شود که درحال آماده شدن برای امتحانات IIT می‌باشد.  برخلاف بسیاری از آثار نمایشی دیگر که پسرهای جوان مسیر رسید به موفقیت را محدود می‌بینند، در اینجا با دانش آموزی روبرو هستیم که تمام مسیر تحصیلش را با شکوه تمام جشن می‌گیرد. کاراکتر  جیتندرا کومار در این سریال مورد اقبال محاطبین قرار گرفت. مایور مور، رانجان راج، جیتندرا کومار و احساس چانا بازیگران اصلی این سریال هستند. این سریال در  یک فصل ۵ قسمتی تولید شد و هر قسمت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه پخش میشود. تاریخ اصلی انتشار این سریال ۱۶ آپریل سال ۲۰۱۹ بود.

 

Permanent Roommates

سریال «هم اتاقی دائمی» اولین سریال اینترنتی موفق هندی است. داستان این سریال درمورد یک زوج جوان به نام‌های تانیا و  میکش است که بعد از ۳ سال رابطه داشتن (رابطه از راه دور) با ابعاد متعدد ازدواج مواجه شده‌اند و بدون اینکه ازدواج کنند زندگی مشترکی را آغاز می‌کنند. با این سریال ترند آثار کمدی- عاطفی در فضای اینترنتی باب شد. فصل اول این سریال همچنان بعد گذشت ۶ سال مورد استقبال قابل توجهی قرار می گیرد. این سریال در دو فصل و مجموعا ۱۳ قسمت در سال ۲۰۱۴ تولید شد و هر قسمت ۳۰ ت ۶۰ دقیقه زمان پخش دارد. سومیت ویاس و نیدی سینگ بازیگران اصلی این سریال هستند.

Sacred Games

بازی ‌های مقدس (Sacred Games) با بازی سیف علی خان و نوازالدین صدیقی که از نتفلیکس منتشر شد به هند کمک کرد تا در فضای سریال‌های اینترنتی به یک قدرت جهانی تبدیل شود. اگرچه فصل اول این سریال موفق شد مخاطبین بسیاری جذب کند که آن را تحسین می‌کردند اما فصل دوم این سریال بیشتر مورد توجه منتقدین قرار گرفت. از آنجایی که آخرین قسمت فصل دوم پایان نامشخصی داشت هنوز کسی نمی‌داند که فصل سوم آن ساخته خواهد شد یا خیر. این سریال دو فصل ۱۶ قسمتی است که هر قسمت ۴۳ تا ۵۸ دقیقه پخش می‌شود.  اتنشار آن از جولای ۲۰۱۸ آغاز شد.. رادیکا آپته، کالکی کوچلین، رنویر شوری، پانکاچ تریپتی و… دیگر بازیگران این سریال هستند. هنگامی که مأمور پلیس سرتار سینگ یک پیغام ناشناس در مورد مکان رهبر جنایی گانش دریافت می‌کند ، ناخواسته وارد یک بازی خطرناک موش و گربه و تعقیب و گریز در اطراف بمبئی می شود.

Made in Heaven

داستان این سریال درمورد دو برنامه ریز عروسی به نام‌های تارا با بازی سوبیتا دولیاپالا و کارن با بازی آرجون ماتور است. آنها یک آژانس تدارک عروسی به نام «Made in Heaven» دارند. آنها بحران، مشکلات و مسائل زندگی مردم را یکی پس از دیگری مترفع می‌کردند اما زندگی خودشان پر از مشکل و گرفتاری است. زویا اختر و ریما کگتی این سریال را تولید کرده‌اند و نوید ساخت سری دوم آن را هم داده‌اند. این سریال چهارمین سریال افسانه ای هندی  در آمازون فیلم است. این سریال  سال گذشته میلادی در یک فصل ۹ قسمتی منتشر شده است.

The Family Man

«مرد خانواده» اکشن درام اینترنتی است که مانوچ باجپای را به عنوان نقش اصلی سریال دارد. داستان این سریال درمورد یک افسر اطلاعاتی از طبقه متوسط جامعه  به نام سریکانت تیواری است که برای حفظ تعادل میان کار و زندگی اش سخت تلاش می کند. این سریال در یک فصل ۱۰ قسمتی از سپتامبر سال ۲۰۱۹ در فضای مجازی منتشر شد. پریا مانی، شریب هاشمی، نیراج مادو دیگر بازیگران این سریال هستند.

Little Things

«چیزهای کوچک» داستان زندگی یک زوج جوان به نام های کاویا و دروو را نشان می دهد که وارد یک رابطه شدند و با هم در یک خانه زندگی می کنند. آنها در زندگی مشترکی که کنار هم دارند با مشکلات کوچکی مواجه هستند اما هرچه که جلوتر می روند و رابطه میان آنها بالغ تر می شود مشکلات انها بیشتر و بزرگتر می شود و حالا باید بتوانند این مشکلا ت و مسائل را حل و فصل کنند. فصل اول این سریال در یوتیوب منتشر شد اما دو فصل بعدی آن در نتفلیکس منتشر شد. میتیلا پالکر و دروو سگال بازیگران اصلی این سریال هستند. «چیزهای کوچک» مجموعا ۳ فصل دارد و ۲۱ قسمت است که انتشار آن از سال ۲۰۱۶ آغاز شده و همچنان ادامه دارد. زبان اصلی استفاده شده در این سریال انگلیسی است و چند جمله محدود به هندی صحبت شده است.

Yeh Meri Family

«این خانواده من» یک اثر خانوادگی کمدی درام اینترنتی مفرح به کارگردانی سمیر ساکسنا است که حال و هوای دهه ۹۰ را به تصویر می کشد و از شبکه نتفلکیس منتشر شد. این سریال داستان زندگی یک پسر ۱۲ ساله به نام هارشو گوپتا در کنار پدر و مادر و سه خواهر و برادرش را در اواخر دهه ۹۰ نشان می دهد که باعث می شود با آنها بخندید گریه کنید و تا آخر داستان آنها را همراهی کنید. مونا سینگ، آکارش کورانا، ویشی بانسال و آهان نیربان بازیگران اصلی این سریال هستند. این سریال در یک فصل ۷ قسمتی در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و همچنان در حال پخش است.

Special Ops

«عملیات ویژه» (Special Ops) ساخته نیراج پاندی یک تریلر جاوسی با بازی کی کی منون در نقش اصلی سریال است. در این سریال یک تیم اطلاعاتی سعی دارند بفهمند آیا یک مغز متفکر به تنهایی پشت حملات تروریستی برنامه ریز شده در هند است یا خیر…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا