سریالسریال خارجی

معرفی کامل سریال ترکی اگر عشق مرا بخواند + عکس و خلاصه کل داستان

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: سریال ترکی اگر عشق مرا بخواند (Gel Dese Aşk) یک سریال ترکی عاطفی درام است که به مشکلات عاطفی و آشفتگی‌های خانوادگی پرداخته است. پخش این سریال ۸ مارس از شبکه atv ترکیه ۲۰۲۰ آغاز شد و یک فصل چهار قسمتی است و زمان پخش هر قسمت از این سریال حدود ۱۲۰ دقیقه است. لوکیشن فیلمبرداری این سریال استانبول بوده است. ارکان پتکایا، شبنم بوزوکلو، ایلایدا کویک، اوکیو گورمان و ارتان سبان بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال ترکی اگر عشق مرا بخواند
سریال ترکی اگر عشق مرا بخواند

خلاصه داستان سریال ترکی اگر عشق مرا بخواند

بیش از ۲۰ سال از ازدواج مراد و یاسمین می‌گذرد. آنها یک زوج خوشبخت و نمونه هستند و همه اطرافیانشان آنها را تحسین می‌کنند. حاصل زندگی آنها دو دختر است که نام یکی از آنها درین است و ۱۹ سال سن سال و دختر کوچکترشان که ۵ ساله است اجه نام دارد. با این همه یک روز یک راز روی تصویر شاد این خانواده سایه می‌اندازد و همان راز رابطه این خانواده را از درون ذره ذره می‌خورد. مراد و یاسمین از زمان تولد دختر دومشان با یکدیگر رابطه زناشویی نداشته‌اند و عشق از خانه و زندگی آنها رخت بربسته است. عالی‌ترین مراکز برای بازی و ظاهر سازی که آنها در نمایش رابطه بی عیب و نقص‌شان دارند چاره ساز نیستند. از طرف دیگر، یاسمین توجه ویژه‌ای به تولد مراد که در راه است دارد و تصمیم دارد یک مهمانی بزرگ بگیرد اما مراد برای این مهمانی هیچ کاری نمی کند فقط کار می‌کند.

دختر  به نام بهار که هیچ وقت تاکنون با او ملاقات نداشته‌اند پایه‌های زندگی مشترک سرد و بی احساس آنها را ویران می کند. مادرش به تنهایی او را بزرگ کرده است. بهار هیچ گاه پدرش را ندیده و نمی‌داند چه کسی پدر اوست تا اینکه یک روز متوجه می شود دوست و شریک مراد؛ بارلاس پدر اوست. او تصمیم می‌گیرد برای مواجه شدن با پدرش به شرکت آنها برود اما بارلاس او را از شرکت بیرون می‌اندازد و بهار هنگام بیرون آمدن با مراد برخورد می کند. بهار، این دختر کم سن و سال و دیوانه منش در همان نگاه اول مراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد و مراد یک دل نه صد دل عاشق بهار می‌شود و عشق پیری، فصل تازه‌ای در زندگی او رقم می‌زند و با وجود اینکه می‌داند کار اشتباهی انجام می‌دهد نمی‌تواند آتش عشقی که درونش روشن شده است خاموش کند اما درنهایت با تلاش بسیار سعی می‌کند آتش روشن در وجودش را خاموش کند چراکه او یک خانواده شامل یک همسر و دو دختر دارد. او باید از بهار دور بماند و در مقابل عشق مقاومت کند تا اینکه در یک مهمانی همه چیز را خراب می‌کند.

سریال ترکی اگر عشق مرا بخواند
سریال ترکی اگر عشق مرا بخواند

معرفی شخصیت مراد با بازی Erkan Petekkaya

مراد مردی ۴۰ -۴۵ ساله است و پدر دو دختر است. بعد از تولد فرزند دومش جدایی عاطفی از همسرش داشته است و به اجبار در یک زندگی مشترک ناموفق دوام آورده است. وقتی با بهار ملاقات می ‌کند تمام درهای قلب قفل شده‌اش باز می‌شود و عشق و شور زندگی به سراغش می‌آید و به همین خاطر زندگی مشترک او به بن بست می‌رسد.

Erkan Petekkaya
Erkan Petekkaya

معرفی شخصیت یاسمین با بازی شبنم بوزوکلو

یاسمین مادر دو دختر است و ۴۰-۴۵ سال سن دارد. او به خاطر بیماری دخترش عذاب وجدان دارد و ناراحت است و احساس می کند اگر از زندگی لذت ببرد و شاد باشد به دخترش خیانت کرده است و به همین خاطر زندگی را برای خودش و همسرش مراد تبدیل به یک سایه چال کرده است. با ورود بهار به زندگی آنها تمام معادلات زندگی‌شان به هم می‌ریزد و به همین خاطر تصمیم می‌گیرد تمام معادلات زندگی ایده آلی که داشته را بازنویسی کند و تمام واقعیت‌هایی را که درمورد خودش می‌داند احیا کند

شبنم بوزوکلو

معرفی شخصیت بهار کتین با بازی İlayda Çevik

بهار یک دختر جوان و جذاب ۲۵ ساله ست. او یک جوان خودخواه، خوش مشرب و شوریده حال است. او می‌فهمد بارلاس شریک کاری مراد پدر اوست. او در مسیر انتقام گرفتن از پدری که او را ترک کرده عاشق مراد می‌شود. درواقع او حتی متوجه نیست که یک عشق یک پدر را در مراد پیدا کرده است عشقی که پیش‌تر هیچ گاه آن را تجربه نکرده بود.

İlayda Çevik
İlayda Çevik

معرفی شخصیت ستاره پوسات با بازی Öykü Gürman

ستاره یک زن ۴۰-۴۵ ساله است. او همسر فعلی بارلاس و دختر سادی است. بزرگترین عشق زندگی او پسرش انور است. دیگر علاقه او رسیدن به خودش، توجه به زیبایی‌های ظاهری و انجام عمل‌های زیبایی است. او به شکل افراطی دوست دارد زیبا و جوان به نظر برسد. همچنین علاقه دیوانه واری به همسری بارلاس دارد و یکی از کسانی است که با ورود بهار به زندگی‌شان، همه چیز در زندگی‌اش تغییر می‌کند.

Öykü Gürman
Öykü Gürman

معرفی شخصیت بارلاس پوسات با بازی Ertan Saban

بارلاس دوباره ازدواج کرده و سن او هم چیزی بین ۴۰ تا ۴۵ سال است و یک پسر دارد. همچون پسرش علاقه بسیاری به پول و موقعیت همسرش ستاره دارد اما آدمی هرزه است و زندگی خودش را دارد اما ورود بهار به زندگی‌اش و پی بردن به اینکه در گذشته چه کرده است زندگی او را به یک کابوس تبدیل می کند.

Ertan Saban
Ertan Saban

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا