موسیقیموسیقی جهان

معرفی گروه برادران جوناس | بیوگرافی نیک جوناس

بیوگرافی جو و کوین جوناس

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی :‌ «برادران جوناس» یک گروه موسیقی پاپ – راک آمریکایی است. این گروه در سال ۲۰۰۵ شکل گرفت و با اجراهایشان در یکی از شبکه‌های تلویزیونی به محبوبیت رسیدند. این گروه شامل سه برادر به نام‌های کوین جوناس، جو جوناس و نیک جوناس می‌شود. برادران جوناس در وایکاف، نیوجرسی بزرگ شده‌اند، آنها در سال ۲۰۰۵ به «لیتل فالز» در ایالت نیوجرسی نقل مکان کردند و در آنجا اولین کار هالیوودی خود را نوشتند و منتشر کردند.

گروه جوناس پس از ترک کلمبیا رکوردز و امضای قرارداد با هالیوود رکوردز ، دومین آلبوم استودیویی خود را در سال ۲۰۰۷ منتشر کردند که موفقیت قابل توجهی به دست آورد.  سومین آلبوم استودیویی این گروه، « A Little Bit Longer» در سال ۲۰۰۸ موفقیت تجاری بیشتری را برای این برادران موسیقی دان به ارمغان آورد. تک آهنگ اصلی آلبوم “Burnin ‘Up” در فهرست Billboard Hot 100 در رده های پنجم قرار گرفت.

این گروه در این مدت در کانال دیزنی چهره های برجسته ای شدند و از این شبکه امتیازات زیادی بدست آوردند. این گروه در سال ۲۰۰۷، ۱۲ میلیون دلار درآمد بدست آوردند و ده درصد آن را صرف امور خیریه کردند. برادران جوناس در تابستان ۲۰۰۸ در کانال اصلی دیزنی، در فیلم «Camp Rock» و سپس در سری دوم آن «Camp Rock 2: The Final Jam» بازی کردند. این گروه پنج آلبوم منتشر کرد: It’s About Time (2006) ، Jonas Brothers (2007) ، A Little Bit Longer (2008) ، Lines، Vines and Trying Times (2009) و Happiness Begins (2019). فعالیت این گروه غالبا در حوزه پاپ و راک متمرکز بوده است.

در سال ۲۰۰۸ ، این گروه در ۵۱مین دوره جوایز جشنواره «گرمی»  نامزد دریافت جایزه بهترین آرتیست‌های تازه وارد شد و در جوایز موسیقی آمریکا موفق به دریافت این جایزه برای چهره‌های شگفت آور تازه وارد شد. تا ماه می سال ۲۰۰۹ ، قبل از انتشار آهنگ‌های Lines ، Vines و Trying Times ، آنها بیش از هشت میلیون آلبوم در سراسر جهان به فروش رسانده بودند. برادران جوناس شهرت و محبوبیت خاصی به دست آوردند و به دنبال آن در تبلیغات تجاری متعددی حضور پیدا کردند.  این گروه در سال‌های ۲۰۱۰ و  ۲۰۱۱ فعالیت خاصی نداشتند چراکه هر یک از این برادران مشهور و توانمند درگیر پروژه‌های شخصی خودشان بودند.

این گروه در سال ۲۰۱۲ برگشتند تا یک آلبوم جدید روانه بازار کنند که به دلیل بروز اختلاف میان آنها این آلبوم به سرانجام نرسید. آنها بیش از ۱۷ میلیون آلبوم در سراسر جهان به فروش رسانده اند. در فوریه سال ۲۰۱۹ این گروه در فضای مجازی اعلام کرد که به زودی برمی گردد.  شش سال پس از جدایی، این گروه با انتشار “Sucker” در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ دوباره به عرصه بازگشتند. این ترانه ۳۴مین آهنگ در تاریخ شد که در سطح شماره یک در«بیلبورد هات ۱۰۰» شروع به کار کرد و به برترین آهنگ گروه برادران جوناس تبدیل شد. این تراک در طول یک هفته توانست ۸۸ هزار نسخه فروش کند.  دراوقع به طور روشن می‌توان گفت این گروه از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ فعالیت قابل توجهی داشت و یکی از محبوب‌ترین گروه‌های موسیقی در جهان بود و به دلیل بروز اختلافات شش سال فعالیت این گروه متوقف بود و آنها دوباره امسال با اقتدار فعالیت خود را از سر گرفتند.

بیوگرافی نیک جوناس

نیکلاس جری جوناس (متولد ۱۶ سپتامبر ۱۹۹۲) خواننده ، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی است. پدر جوناس آهنگساز ، نوازنده و وزیر پیشین مقدسه در کلیساهای مجمع الهی است در حالی که مادرش معلم زبان اشاره است و  سابقا خواننده بوده است. جوناس در سن هفت سالگی بازیگری را در تئاتر آغاز کرد و اولین آهنگ خود را در سال ۲۰۰۲ منتشر کرد که توجه کلمبیا رکوردز را جلب کرد و جوناس با برادران بزرگتر خود ، جو و کوین ، معروف به برادران جوناس ، گروهی را تشکیل دادند و در سال ۲۰۰۶ اولین آلبوم خود را منتشر کردند.

نیک گروه جدیدی بنام « Nick Jonas & the Administratio» را تشکیل داد که آلبوم Who I Am را در سال ۲۰۱۰ منتشر کرد. پس از آن ، جوناس تمرکز خود را به بازیگری تغییر داد و در  یک سریال تلویزیونی به نام Smash بازی کرد. پس از از هم پاشیدن رسمی این گروه در سال ۲۰۱۳ ، جوناس کار خود را روی دومین آلبوم استودیوی انفرادی آغاز  کرد. او در سال ۲۰۱۴ با تک آهنگ ” Jealous”  موفقیت تجاری دیگری را تجربه کرد. او تا سال ۲۰۱۶ فعالیت خود در عرصه موسیقی را ادامه داد و در سال ۲۰۱۷ در یک فیلم کمدی ماجراجویانه به نام « Jumanji: Welcome to the Jungle» بازی کرد. این فیلم به پنجمین فیلم پرفروش سال تبدیل شد.

نیک در سال ۲۰۰۸ با خواننده مشهور سلنا گومز رابطه داشت. او در سال ۲۰۰۱ با یک خواننده استرالیایی به نام  دلتا گودرم وارد رابطه شد و در سال ۲۰۱۲ رابطه‌شان را به هم زدند. بعد از آن در سال ۲۰۱۳ با  یک مدل وارد رابطه شد که این رابطه هم دو سال بیشتر طول نکشید. نیک ۱۸ جولای ۲۰۱۸، روز تولد پریانکا چوپرا، بازیگر و خواننده مشهور هندی به او پیشنهاد ازدواج داد و در دسامبر سال ۲۰۱۸ ، جوناس با پریانکا چوپرا که ده سال از او بزرگتر است ازدواج کرد.

از ۶ آگوست ۲۰۰۸ ، انجمن  Bayer Diabetes Care با نیک جوناس به عنوان سفیر دیابت همکاری کرد تا به جوانان آگاهی بدهد که باید دیابت خود را مدیریت کنند،  زیرا نیک در ۱۳ سالگی به دیابت نوع ۱ مبتلا شد.  جوناس در سنای آمریکا شهادت داد تا بودجه تحقیقاتی بیشتری را برای این بیماری ترویج کند.

بیوگرافی جو جوناس

جوزف آدام جوناس متولد ۱۵ آگوست ۱۹۸۹ در کاسا گراند، آریزونا،  خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی است. او به عنوان عضو گروه موسیقی پاپ – راک جوناس، در کنار برادرانش کوین و نیک، به شهرت رسید.

پس از آنکه برادران جوناس به دلیل بروز اختلافات به طور رسمی راهشان را جدا کردند، جو در سال ۲۰۱۵  گروه funk-pop DNCE را تشکیل داد و به عنوان خواننده اصلی این گروه فعالیت کرد. این گروه موفقیت تجاری قابل توجهی در اولین آهنگ خود ” Cake by the Ocean” بدست آورد. جو دارای یک برادر بزرگتر، کوین جوناس و دو برادر کوچکتر – نیک جوناس و فرانکی جوناس است. جو در یک خانواده مسیحی بزرگ شده است اما او در جایی در خصوص اعتقاداتش صحبت کرده و گفته است که خدا را باور دارد و به خداوند اعتقاد دارد و این برای او یک رابطه و مسئله شخصی است اما خودش را آدم مذهبی‌ای نمی‌داند. او بعد از جدایی از برادرانش فعالیت پررنگ و چشمگیری در عرصه موسیقی داشت و در سال ۲۰۱۹ مجددا به برادرانش در گروه جوناس پیوست.

جو در سال ۲۰۰۸، حدود سه ماه با خواننده معروف امریکایی تیلور سوئیفت ارتباط داشت و بعد از آن با یک بازیگر آمریکایی به نام کامیلا بل وارد رابطه شد. بعد از چندین رابطه نافرجام دیگر، او درنهایت در سال ۲۰۱۶ با بازیگر انگلیسی «تاج و تخت»، سوفی ترنر وارد رابطه شد و یک می ماه سال جاری میلادی در لاس وگاس ازدواج کردند. آنها دومین مراسم مفصل عروسی خود را در پاریس، ۲۹ ژوئن برگزار کردند.

بیوگرافی کوین جوناس

پل کوین جوناس متولد ۵ نوامبر ۱۹۸۷، موسیقی دان، خواننده، ترانه سرا، بازیگر و کارآفرین آمریکایی است. او به عنوان یکی از اعضای گروه پاپ راک «برادران جوناس»  در کنار برادرانش جو و نیک به شهرت رسید.

بعد انفصال این گروه در سال ۲۰۱۳، کوین در سال ۲۰۱۴ در هفتمین فصل از برنامه « The Celebrity Apprentice» حضور پیدا کرد. او یک شرکت توسعه و ساخت و ساز در املاک و مستغلات به نام JonasWerner را تأسیس کرد و مدیرعامل شرکت Blu Market است به مسئله روابط و برنامه‌های تاثیرگذار در حوزه رسانه‌های اجتماعی می‌پردازد. او در عرصه بازیگری هم فعالیت پررنگی در این سالها داشته است.

کوین جوناس در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۰۹ در “قلعه اوهکا” با دانیل دلیاسا، آرایشگاه سابق موی سفیر رایان راجرز ردکن،  ازدواج کرد. آنها در سال ۲۰۰۷، طی تعطیلات خانوادگی در باهاما با هم آشنا شدند. فرزند اولشان، دختری به نام آلنا رز جوناس، در ۲ فوریه ۲۰۱۴ به دنیا آمد. دختر دوم آنها، والنتینا آنجلینا جوناس، در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶ به دنیا آمد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا