اخبار داغ

معشوقه‌ام را با دوست دختر سابقش در وضعیت ناجور دیدم+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

معشوقه‌ام را با دوست دختر سابقش در وضعیت ناجور دیدم+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

شاینا هیوبر زن جوانی که دوست پسر سابقش ریان پوستون را به جرم قرار گذاشتن با دوست دختر سابقش به قتل  رساند، به حبس ابد محکوم شد.

به گفته پلیس  شاینا با شلیک شش گلوله به صورت ریان او را به قتل رسانده بود، البته او از قتلی که مرتکب شد اصلاً ابراز پشیمانی نکرده است و خودش با پلیس تماس گرفت و از کشتن دوست پسرش خبر داد و البته جالب تر از آن، در اتاق بازجویی هم شعر می خواند، می رقصید و در نهایت خوشحالی از کشتن دوست پسرش ابراز رضایت می کرد.

معشوقه‌ام را با دوست دختر سابقش در وضعیت بد دیدم

این قاتل ۲۷ ساله ادعا کرده است که مقتول را با یک دختر دیگر در شرایط بد دیده بود و روز حادثه او در دفاع از خودش مجبور به کشتن ریان شده است و می گوید لحظاتی پیش از وقوع قتل ریان او را به روی مبل هل داده و قصد تجاوز به او را داشته است.

با این حال سه تن از هم سلولی هایش به نام های دونا دولی، هولی نیونز و سسیلی مینر شهادت داده اند که شاینا از به قتل رساندن ریان بسیار خرسند است و می گوید:بلاخره او را به دام انداختم!

و در آخر با این که وکیل شاینا به دلیل سابقه دار نبودنش از دادگاه تقاضای تخفیف مجازات کرد اما به نظر قاضی  پرونده، از آن جایی که او در هنگام شلیک های ممتدش اصلا احساس رحم و دلسوزی نکرده بود، باید به حبس ابد محکوم شود.

این پست توسط بخش اخبار حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

معشوقه‌ام را با دوست دختر سابقش در وضعیت ناجور دیدم+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا